wtorek, 18 listopada 2014

Christmas' songs Challenge - It's beginning

Chyba zwariowałam, rozpoczynając dwa projekty na raz, i nie wiem, jak ja to ogarnę. Ale zapisałam się już u Frambuesy, a potem zobaczyłam ten świąteczny temat u Słonecznika i po prostu nie mogłam przejść obok niego obojętnie. No i się zgłosiłam, a co!

I think I'm crazy doing two nail projects at once and I've no idea how I'm gonna do this. But I've been already signed up at Frambuesa's, when I saw this Christmas topic at Słonecznik's blog and I couldn't resist. So I joined as well!


Tym razem nie ma inspiracji, ale Słonecznik poleciła posłuchać tej piosenki Michaela Buble. Od razu mi się spodobała, jest niezwykle klimatyczna i wprowadziła mnie w świąteczny nastrój. I wtedy przyszedł mi do głowy pomysł ;)

This time there's no inspiration photo, but Słonecznik recommended us to listen to this Michael Buble's song while painting. I really liked, it's incredibly climatic, quickly introduced me into a Christmas mood. And then I came up with the idea ;)


 Myśląc o początku, przyszedł mi do głowy Adwent, w końcu to właśnie początek okresu bożonarodzeniowego. I od razu pomyślałam o wieńcu adwentowym, z czerwonymi świecami i zieloniutkimi gałązkami. I to też postanowiłam namalować ;)


When I was thinking about the beginning, what came to my mind was Advent - the beginning of a Christmas period. And immediately I thought about an Advent wreath, with red candles and gorgeous green twigs. And I decided to paint it ;)





No dobra, zanim coś powiecie, zdaję sobie sprawę, że nie do końca dobrze dobrałam kolory. Ale uwierzcie mi, gdy zabierałam się do malowania paznokci, byłam pewna, że będą do siebie nieco lepiej pasować. Przeliczyłam się niestety, ale świece wyszły mi tak dobrze (jak na moje umiejętności), że nie miałam serca ich zmywać ;D

Okay, before you say something - I know that my choice of colours is not exactly percect. But believe me, when I started painting my nails I was sure, they will be a better match. Well, I overrated them, but the candles turned out so well (for myself of course) and I didn't have a heart to remove them ;D

  

Użyłam: / I used:


Catrice #430 Purplelized
Lovely Moulin Rouge #7
Maybelline Colorama #120
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Wibo Celebrity Nails dotting tool


Dajcie koniecznie znać, jak wam się podoba. No i wybaczcie mi, że przez parę następnych tygodni będę was zamęczać wzorkami ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked it and forgive me for this blog being full of nail arts for a couple weeks ;)
See you!

19 komentarzy:

  1. A mnie się połączenie kolorów podoba :)
    Śliczne te świeczuszki ;)
    Ja też się zapisałam do Frambuesy i Słonecznika :D A czas leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ;) W takim razie Tobie również życzę powodzenia z czasem ;D

      Usuń
  2. Ja biorę udział u Frambuesy, choć u Słonecznika też strasznie mnie kusił projekt. Niestety nie wyrobiłabym się z 2 projektami, jeszcze jeśliby były co 2 tyg, a tak co tydzień to zbyt często dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co zdobienia, to ładnie Ci ono wyszło :)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Mam nadzieję, że ja się jakoś wyrobię :D

      Usuń
  3. Ciężko uwierzyć, że już niedługo święta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a dopiero kończyły się wakacje... ;)

      Usuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu :) Ja lakieromaniaczką akurat nie jestem, więc nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie nie dałam rady sie zapisać tutaj przez mój projekt :P
    Sliczne zdobienie i życzę tony czasu na wykonywanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich pazurków jeszcze nie widziałam :D bardzo fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana :) Przebieram nogami żeby zobaczyć Twoje indiańskie!
    Zastanawiam się co zrobić z tym zimowym projektem...
    Szkoda mi bardzo zmywać moją Indiankę :((
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwilę będą, a tymczasem lecę obczaić Twoje ;)

      Usuń