sobota, 15 listopada 2014

Paznokciowy Projekt - Polskie Ludowe :) (Polish Folk Nails)

Niestety dobiegł już końca Klub Paznokciowy, wyzwanie halloweenowe było ostatnim. Ale żeby nie było smutno, Frambuesa już zdążyła stworzyć projekt i jak tylko zobaczyłam temat (Razem przejdziemy przez świat!), postanowiłam wziąć udział. Pierwszy tydzień to polskie ludowe mani i długo zastanawiałam się, co mogę na moich pazurkach namalować. A potem przypomniał mi się filmik, który kiedyś widziałam na YT i od razu wiedziałam, że to jest to ;)

Unfortunately, the Nails Club's over and the Halloween challenge was the last one. But very fast Frambuesa organised another project and when I saw the topic (We'll go over the world together!) I knew I have to participate.
The first week is about Polish folk mani and I was wondering for quite some time what to paint on my nails and then I recalled this video on YT that I'd seen once and I knew that was it ;)


Oto moja inspiracja - filmik Zimnej Lemoniady / My inspiration - Zimna Lemoniada's video:


Cały zabawa polegała na tym, żeby na mokry jeszcze bazowy lakier nałożyć różnokolorowe krople, a następnie rozprowadzić je wykałaczką. Cóż, może idealnie mi nie wyszło, ale proces tworzenia był mega zabawny i chętnie jeszcze kiedyś spróbuję w innych kolorach ;)

The whole process is about adding some multicolour drops onto a wet base polish, and spreading them with a toothpick. It might have not come out perfect, but I had so much fun doing it and I will certainly do it again with some different colours ;)




Gdy tylko zobaczyłam ten wzorek, od razu przyszedł mi na myśl radosny, pełen kolorów łowicki strój ludowy. Myślę, że na moich pazurkach nawet dobrze oddałam ten efekt, od razu wprawiają mnie w dobry nastrój ;)

When I saw this mani, the colourful and cheery Łowicz County folk dress immediately came to my mind. I think on my nails the effect is given pretty well, looking at them I feel happier ;)



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Golder Rose Rich Color #50
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Maybelline Colorama #120
Essence Nail Art Twins #01 Edward



Dajcie znać jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you like it ;)
See you!   

11 komentarzy:

  1. Fajowe wyszły Ja jeszcze nic nie zmalowałam ...Jutro biorę się za malowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Zabieraj się, zabieraj, jestem bardzo ciekawa co Ci wyjdzie :D

      Usuń
  2. Wyszły super! Kiedyś próbowałam coś takiego zrobić i tylko się cała upaprałam :D
    Masz już pomysł na indiańskie? ;)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ciągle szukam inspiracji, a Ty? ;D

      Usuń
    2. A ja zaczęłam i nie skonczyłam... Stwierdziłam, że mi się już ten pomysł nie podoba i teraz czekam na natchnienie :D
      --
      francja-elegancja.blogspot.com

      Usuń
  3. Ładnie - podziwiam za cierpliwość przy malowanie wzorów i łączeniu kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń