sobota, 22 listopada 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Indiański tydzień (Indian week)

No i jest kolejny, wyczekiwany wzorek na projekt u Frambuesy, tym razem indiański ;)
Na początku jednak muszę was przeprosić za lokalizację zdjęć. No cóż, ocieplamy dom i łazienkowe okno było jedynym, przy którym pracownicy nie patrzyli na mnie jak na wariatkę robiącą zdjęcia własnym paznokciom ;D

Here is the next mani for Frambuesa's project and this week it was all about Indians ;)
But first I have to explain the localization in the photos. You see, we are insulating our house, and the bathroom window was the only one, where the workers didn't look at me like at a mad woman taking pictures of her own nails ;D


Na początku nie byłam pewna, co by tu namalować na moich pazurkach. Zamierzałam postawić na jakieś azteckie wzory, ale znalazłam ich tyle w Internecie, że po prostu nie mogłam się zdecydować na jeden z nich. Poszperałam więc głębiej i w końcu postawiłam na słynne łapacze snów ;)

Firstly I wasn't sure what to paint on my nails. I intended to make some Aztec designs, but there were so many of them on the Internet that I just couldn't decide on one. So I searched more and finally opted for a dream catcher ;)

Moja inpiracja: / My inspiration:


Nieskromnie powiem, ze jestem bardzo zadowolona z tego, co mi wyszło, choć wcale nie było łatwo. Ze trzy razy musiałam zmywać jeden paznokieć, bo ręce mi się trzęsły i linie cały czas wychodziły krzywo. Efekt końcowy może nie jest zbyt profesjonalny, ale jak na moje umiejętności... ;)

I will be very immodest here, but I'm really pleased with my version, although it wasn't easy at all. I had to remove one nail at least three times, because my hands were shaking so much and the lines weren't straight. Okay, it's not a professional effect, but considering my skills... ;)



Mam ostatnio wielką fazę na fiolety, co możecie łatwo zauważyć, bo poprzednie zdobienie też było w fioletach. Ale teraz przynajmniej kolorki do siebie pasują ;)

I've been having a huge obsession about violets lately, which is easy to observe, considering my last mani was in violet as wel. But now the colours match at least ;)


Użyłam: / I used:


Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer
Wibo Art Liner #13
Astor Quick 'n go! #378 
Simple Beauty #174 
Wibo Celebrity Nails dotting tool


   
Dajcie znać jak wam się podoba i co wy zmalowałyście na indiański tydzień ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you like my dreamcatcher ;)
See you!   

10 komentarzy:

  1. ten tydzień u Frambuesy zdominowały łapacze :) w końcu są takie piękne, że trudno się im oprzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten fiolet! I paznokcie jakie kolorowe :) Nie to co u mnie :D
    Super!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no ale do Twoich to się nawet nie umywają ;D

      Usuń
  3. Piękne zdobienia aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, od razu mi się milej zrobiło ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ten wzorek :) Ja zazwyczaj nie mam cierpliwości robić tak żmudnie pomalowanych paznokci, nakładam jeden kolor i jazda :) Ale za to bardzo lubię oglądać wzorki na innych blogach :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i z pewnością zostanę na dłużej!

    A co do lokalizacji, to rozumiem Cię doskonale :) Na mnie na pewno czasem dziwnie patrzą sąsiedzi z naprzeciwka gdy robię zdjęcia np. szminki na swoim parapecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, czuj się jak u siebie :)
      A jeśli chodzi o zdjęcia, to taki już los blogerki :D

      Usuń