niedziela, 30 listopada 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Meksykańskie Halloween (Dia de los Muertos)

Tematem tego tygodnia w projekcie Frambuesy było meksykańskie Halloween. No cóż, Halloween dawno już minęło, ale co tam, uwielbiam to, w jaki sposób Święto Zmarłych obchodzą Meksykanie. To nie jest dzień, w którym króluje smutek i żałoba, ci ludzie świętują, że ich bliscy znajdą się w lepszym miejscu, a towarzyszą temu radość, śmiech i mnóstwo kolorów ;)

This week's topic on Frambuesa's project was Mexican Halloween. Well, the day's long gone, but I love this holiday anyways. I love how Mexicans celebrate the Day of the Dead. It's not a day of sadness and grief, like in Poland, they celebrate that their loved ones are gonna go to the better place, with happiness, laughter and many, many colours ;)


Długo szukałam w necie czegoś, co chociaż w miarę byłabym w stanie namalować, aż w końcu zainspirowały mnie te czaszki - były piękne i miałam szansę wykonać coś przynajmniej zbliżonego ;)

I'd been looking through the Net for a long time to find something that I would be able to paint. Finally I found these skulls and decided to do something similar, because they are beautiful and relatively easy ;)


Wiem, nie jest idealnie... Nie jestem zbyt zadowolona z tego mani, bardzo trzęsły mi się ręce i czaszki wyszły bardzo nierówne, ale myślę, że i tak nie wygląda to źle. 

I know, it's not perfect... I'm not really pleased with this mani, my hands were shaking while doing the skulls and they turned out pretty uneven, but I think it doesn't look to bad anyways.


 

Przy tych czaszkach pozostałe pazurki wydawały mi się łyse, więc domalowałam sobie niebieskiego frencha, teraz jest bardzo kolorowo, zupełnie jak w Meksyku ;)

Comparing the rest of the nails with the skulls, they seemed empty, so I added a blue french, and now the mani's really colourful, just like Mexico ;)



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Wibo Art Liner #13
Eveline Colour Show #675
Wibo Celebrity Nails dotting tool



No cóż, dajcie znać jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Well, let me know if you liked it ;)
See you!

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Te pastelowe kolory świetnie równoważą czachy wiec jest halloweenowo i jednocześnie dziewczęco :)
    Super!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję ;) Połączenie kolorystyczne chyba mi też się najbardziej w tym zdobieniu podoba ;)

      Usuń
  2. Widzialam dziś też swietny srebrny z DeniCarte :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda, że mam dość słaby dostęp do tej marki... ;)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://color-explosion-blog.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-nominowana-zostaam.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Blog Award, http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html. Zapraszam do zabawy! :*

    OdpowiedzUsuń