czwartek, 18 grudnia 2014

Christmas' Songs Challenge - Christmas Lights

Właśnie wracam w dość średnim nastroju, bo z wszystkich próbnych matur tylko angielski był łatwy (się pochwalę, a co - 100 procent ;p). Polski, matma i historia to była masakra, ja nie chcę pisać matury :( Ale jeszcze tylko jutro i dwa tygodnie wolnego!

My mock matura exams have just finished and let me tell you, there was only English, that was easy (gonna be boastful - 100 percent ;p) Polish, maths and history - it was a disaster... But there's just tomorrow and two weeks of freedom!


To już piąty tydzień projektu u Słonecznika i tym razem inspiracją wcale nie był Michael Buble ;D Pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę i jestem nią zachwycona ;)

This is the fifth week of Słonecznik's challenge and this time the inspiration song wasn't performed by Michael Buble ;D I've heard this song for the first time and I love it now ;)


Nie inspirowałam się w tym tygodniu niczym konkretnym, po prostu malowałam co mi przyszło do głowy i w sumie jestem nawet zadowolona. Za to jestem zła na pogodę, bo mam przez nią aż jedno (!) w miarę porządne zdjęcie :(

I didn't have any particular inspiration, just painted what came into my mind and I even like it. But I'm very angry with the winter weather, because of the lack of light I have one (!) photo that's not so bad :(



Samo w sobie mani jest bardzo proste, bo to tylko przypadkowe czarne linie i różnokolorowe kropki, ale efekt jest naprawdę fajny ;)

It's a very simple mani, just some random black lines and multicoloured dots, but the effect is pretty cool ;)


  
Użyłam: / I used:


Miss Sporty Et Voila! Nail Tp Whiteliner
Wibo Art Liner #13
Golden Rose with proteins #361
Golden Rose Rich Color #50
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Eveline Colour Show #675
Wibo Celebrity Nails dotting tool 


Dajcie znać jak wam się podoba i przepraszam za jakość zdjęć ;)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about it and sorry for the quality of the photos ;)
See you!

4 komentarze: