środa, 31 grudnia 2014

Christmas' Songs Challenge - Happy New Year!

Tym sposobem dobrnęliśmy do końca roku 2014 i do końca projektu u Słonecznika. Szkoda, że to już ostatnie wyzwanie, bardzo dobrze się bawiłam, wymyślając kolejne wzorki ;)

This way we came to an end of year 2014 and an end of Słonecznik's project. That's a shame it's the last challenge, I had so much fun doing each design ;)


Jako że nie było jeszcze podsumowania poprzedniego tygodnia, nie wiem, jaką piosenkę miała na myśli autorka projektu, ja natomiast zainspirowałam się tą zespołu Abba ;)

The wrap-up of the last week hasn't shown up yet, so I don't actually know which song the author of the project had in mind, but I chose the one performed by Abba ;)


Nie miałam za bardzo pomysłu na to zdobienie, więc postawiłam na coś prostego i błyszczącego ;)

I hadn't exactly had any idea for the design, so I went on with something plainn and glittery ;)



Robiąc to mani odkryłam, że nie mam w swojej kolekcji czarnego lakieru! Byłam niezmiernie zdziwiona, ale na szybko zamieniłam pędzelki i użyłam tego do wzorków ;) Pierwszy raz użyłam też miedziano-złotego lakieru z Sally Hansen i złotych gwiazdek, które kurzyły się u mnie od wieków ;D

Doing this mani I found out I don't actually own a black nail polish! I was really surprised, but I quickly switched brushes and used the nail art polish ;) I also used for the first time the coppery-gold Sally Hansen polish and the golden stars that's been in my collection for ages ;D



Użyłam: / I used:


Wibo Art Liner #13
Sally Hansen Xtreme Wear #465 Coin Flip
My Secret #202 Snow White
Wibo Art Liner #38



Dajcie znać jak wam się podoba i do zobaczenia w 2015 roku ;)
Szczęśliwego Nowego Roku!

Let me know of your thoughts and see you in 2015 ;)
Happy New Year! 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pazurki! Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójnie dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  2. Idealny sylwestrowy manicure. U mnie w tym roku zagościł granat z niebiesko - różowym brokatem - jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jaki ten 2015 rok będzie :) życzę mnóstwa inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciekawe, ciekawe ;) Dzięki i wzajemnie :D

      Usuń
  4. Fajny pomysł, ja nie miałam pomalowanych paznokci w Sylwestra, bo byłam zbyt leniwa by chociaż pomalować choć 1 kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No cóż, jak lenistwo dopada, to nic nie poradzisz ;D

      Usuń