poniedziałek, 8 grudnia 2014

Christmas' Songs Challenge - Santa Claus is Coming

No dobra, zdaję sobie sprawę, że jestem mocno spóźniona z tym zdobieniem, ale ten tydzień był bardzo napięty, jak już mówiłam. Notka miała pojawić się wczoraj, ale przypomniało mi się o wypracowaniu na polski i z planów nici :(

Okay, I do realise that I'm quite late with this design, but the last week was very hectic, as I'd already told you.  The post was supposed to appear yesterday, but then I remembered about this Polish essay I hadn't written yet and my plans weren't completed :(


W trzecim tygodniu wyzwania tematem była piosenka Santa Claus is Coming, jak zwykle w wykonaniu Michaela Buble. Muszę przyznać, że zaczynam coraz bardziej lubić tego artystę ;)

In the third week of the challenge the topic was a Santa Claus is Coming song, performed, as usually, by Michael Buble. I have to admit that I like this artist more and more ;)


Od razu przypomniało mi się o tym zdobieniu, na które natknęłam się kiedyś przypadkiem, i uznałam, że będzie idealne ;)

I immediately remembered about this design I had seen once, totally by accident, and I assumed it would be perfect for the topic ;)


Jak zaraz zobaczycie, postanowiłam jednak nieco zmodyfikować ten wzór, postawiłam na same czapeczki mikołajkowe, bez żadnych dodatków.

As you will be able to see in a moment, I decided to change the pattern a bit and go for Santa's hats only, with no additions.



W sumie zdziwiłam się, bo mani było bardzo proste i szybkie w wykonaniu. Nie zajmie na pewno więcej niż kwadrans, bo to tylko french z czerwonym trójkącikiem i białą kropką na czubku, a wygląda moim zdaniem bardzo efektownie ;)

Actually, I was a bit surprised how quick and simple the mani was. Certainly it wont take you more that fifteen minutes, basically it's just a french manicure with a red triangle and white dot on top, and it looks very eye-catching in my opinion ;)



Użyłam: / I used:


Bell French manicure #03
Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Lovely Moulin Rouge #7 



Dajcie koniecznie znać jak wam się moje czapeczki podobają ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked my Santa hats ;)
See you!    

14 komentarzy:

  1. Śliczne czapusie :) Wyszło bardzo radośnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Masz rację, optymistyczny wzorek ;D

      Usuń
  2. Świetny wzorek :))

    Zel jest całkiem ok jeśli chodzi o zmywanie makijażu czy coś takiego, bo wielkiego efektu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja też nie, ale głównie o efekt dobrego oczyszczenia mi chodziło :)

      Usuń
  3. Całkiem fajne zdobienie ;-) Idealnie Mikołajkowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy pomysł na maniucure, może wykorzystam go na jednym paznokciu jako akcent w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, na pewno będzie ładnie wyglądać jako akcent ;)

      Usuń