niedziela, 14 grudnia 2014

Chritmas' Songs Challenge - Let It Snow

Ostatni tydzień szkoły i Święta! Nie mogę się już doczekać, chociaż, żeby nie było zbyt przyjemnie, zrobili nam próbne matury :( Ale po co się smucić, jak tutaj taki świetny temat u Słonecznika, uwielbiam śnieg ;D

The last week of school before Christmas! Can't wait, although they're making us take our mock matura exams again :( But no reason to be sad, there was a great topic at Słonecznik's challenge this week, I love snow ;D


Inspiracją w tym tygodniu miała być oczywiście piosenka Let It Snow. 

This week's inspiration was a Let It Snow song of course.

 
Od razu zaczęłam szukać jakichś fajnych, oryginalnych płatków śniegu. Znalazłam takie mani i bardzo mi się spodobało ;)

I started looking for some nice, original snowflakes immediately. I found this mani and fell in love with it ;)


Bardzo, bardzo pracochłonne mani, metoda gąbkowa i szczegółowe śnieżynki, ale było warto. Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba ;D

It is a very, very time-consuming mani, the sponge method and very detailed snowflakes, but definitely worth the hassle. I can shamelessly admit I really like it ;D



Całość zajęła mi porządne trzy godziny, na koniec miałam już dosyć tego mani, ale spokojnie mogę je zaliczyć jako jedno z moich najlepszych prac, jestem z niej niesamowicie dumna ;)

The whole mani took me a good three hours and at the end I was fed up with it. Although now I can tell it's one of my best works and I'm really proud of it ;)  



Użyłam:/ I used:

  
Colour Alike #200 Strażnik Teksasu
Golden Rose Rich Color #74
Wibo Art Liner #8
Colour Alike #475 Szarość dnia
Wibo Celebrity Nails dotting tool



Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me now your thoughts about it ;)
See you!

8 komentarzy:

  1. Na pewno się nad tym zdobieniem napracowałaś, ale efekt jest świetny! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów jestem pozytywnie zaskoczona Twoim cieniowaniem :)
    Super wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za takie miłe słowa ;)

      Usuń
  3. Co widzę kolejne śnieżynki na blogach to piękniejsze ;) Prześlicznie Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) też tak mam, na każdym kolejnym blogu się zachwycam :D

      Usuń
  4. Pięknie odwzorowałaś oryginał! Śnieżynki wyszły naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń