niedziela, 28 grudnia 2014

Chritmas' Songs Challenge - Silent Night

Święta, święta i po świętach, niestety... Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to minęło. Tymczasem pokażę wam ostatnie świąteczne zdobienie w tym roku ;)

Christmas is really over already, I can't believe it how fast the time passed. So today I'll show you my last Christmas mani this year ;)


Inspiracją tego tygodnia była angielska wersja jednej z moich ulubionych kolęd, Cichej nocy. Uwielbiam ją chyba w każdej wersji językowej ;)

The inspiration of this week was an English version of one of my favourites Christmas carols, Silent night. But I love it in every language I guess ;)


Od początku wiedziałam, że muszę zrobić choinkę, a inspirowałam się tym zdjęciem:

From the very beginning I knew I need to do a Xmas tree and I got inspired by this photo:


Wybierając lakiery do tego mani doliczyłam się aż 11 odcieni zieleni! Nie spodziewałam się, że mam ich w swoich zbiorach aż tyle ;) A jak ciężko było wybrać ;D

Choosing the polishes to this mani I counted 11 shades of green! I hadn't realised I had so many of them ;) And how hard it was to choose a few ;D



Jak widzicie, postanowiłam zrobić bardziej 'zorganizowaną' choinkę, nie zdając sobie sprawy, że przysporzyłam tym sobie więcej pracy, ale nie żałuję. W sumie to tylko kropeczki i gwiazdka na górze, czasochłonne, ale bardzo łatwe ;)

As you can see, I decided to make my tree less 'messy', not realising it would get my more work to do, but I don't regret. Basically, it's just many dots and a star above - time-consuming, but really easy ;)


   
Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Ladycode by Bell Full Colour
Essence Colour&Go #150 Upper Green Side
My Secret #167 Kiwi
Maybelline Colorama #120
Colour Alike #476 Prząśniczka 
Lovely Moulin Rouge #7  



Dajcie znać, jak wam się podobają moje choinki ;)
Zapraszam was też na mojego nowo utworzonego facebooka.
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about my trees ;)
You can also drop by to my new facebook page.
See you!

12 komentarzy: