piątek, 5 grudnia 2014

Liebster Blog Award - zostałam nominowana ;)

Sorry, only in Polish this time ;)

Kiedyś, dawno, dawno temu, byłam już nominowana do Liebster Blog Award, a teraz znów spotkał mnie ten zaszczyt. I to trzykrotnie - nominowały mnie Goskaaa, Asiulcowaa i Fra Line. Bardzo wam dziękuję dziewczyny ;)

A oto zasady:

 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Na pierwszy ogień idą pytania od Gosi:

1. Co jest Twoim największym osiągnięciem w życiu?
W zasadzie trudno powiedzieć, jako uczennica maturalnej klasy nie mam chyba jeszcze jakichś wielkich osiągnięć. Może to, że byłam finalistką ogólnopolskiego konkursu z języka angielskiego, ale to w sumie nie była żadna super trudna olimpiada ;)
2. Czego byś nigdy nie zjadła?
Myślę, że nie tknęłabym żadnych owadów, pająków, węży, czy innych dziwnych stworzeń, które są przysmakami w niektórych krajach.
3. Jest coś, co zawsze chciałaś zrobić, ale zawsze brakowało Ci odwagi?
Chyba nie mam takiej rzeczy, nigdy nie miałam takich znaczących, długoterminowych marzeń i planów. 
4. Gdybyś miała wybierać przed swoim urodzeniem: chcesz być piękna, czy mądra? Co byś wybrała?
Nie będę prawić morałów, że piękno się nie liczy, bo w jakimś stopniu na pewno, ale wybrałabym jednak mądrość, bo jest trwalsza - uroda przemija, a mądrość zostaje na całe życie ;)
5. Jak myślisz, czy istnieje przyjaźń między kobietą i mężczyzną?
Myślę, że tak, choć sama takiej jeszcze nie doświadczyłam ;)
6. Jaką część ciała najbardziej w sobie lubisz?
Bardzo trudne pytanie... Chyba najbardziej lubię moje oczy. I pazurki oczywiście ;)
7. Twoje ulubione słowo?
To akurat często się zmienia. Co jakiś czas mamy z przyjaciółką jakieś słowo albo wyrażenie, którego używamy nagminnie i do wszystkiego. Ostatnio to chyba takie ironiczne "geniusz" ;) Że nie wspomnę o słowach "masakra" i "pogrom", bo przy naszej pogodzie i systemie edukacji to codzienność :D
8. Słodki czy gorzki?
Zdecydowanie słodki, nic gorzkiego nie toleruję.
9. Złapałaś złotą rybkę, która obiecała Ci jedno życzenie - co tylko chcesz! Co byś sobie zażyczyła?
Mam pewien pomysł, ale ponoć życzeń nie zdradza się głośno, bo się nie spełnią ;D
10. Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy i dlaczego?
Mogłabym tu wymieniać tony piosenek z dzieciństwa, ale z nowszych rzeczy uwielbiam Enjoy the silence Depeche Mode, którą pamiętam jeszcze z pierwszego sezonu Pamiętników Wampirów i wiąże się z nią wiele miłych wspomnień ;)
11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Przede wszystkim chwilą relaksu, odcięcia od codzienności, a z drugiej strony możliwością porozumienia ze światem ;)
Następnie pytania od Asi:

1. Zbliża się czas świąt, jak masz zamiar je spędzić?
Tak jak co roku - w domu, w gronie mojej najbliższej rodziny.
2. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez telefonu, jestem totalnie uzależniona ;) I bez pomadki ochronnej, moje usta są suche przez cały rok.
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Na chwilę obecną - dostać się na wymarzone studia. To moje takie najbardziej aktualne marzenie ;)
4. Który blog, oprócz mojego (haha, żartuję), jest wg Ciebie wart uwagi?
Ojej, jest mnóstwo takich blogów, choćby dziewczyn, które mnie zatagowały - Ali i Gosi. Mogłabym jeszcze dorzucić blog Kasi czy Frambuesy, czy wiele innych, na które zaglądam na bieżąco ;)
5. Jaki kosmetyk jest największym hitem w Twoim kosmetycznym świecie?
Trudno wybrać jeden konkretny produkt, ale obecnie zachwycam się pudrem Affinitone z Maybelline.
6. Której cechy najbardziej w sobie nie lubisz?
Od dzieciństwa byłam bardzo nieśmiała i nerwowa, co do dziś objawia się w szczególnie stresujących sytuacjach i czego nie potrafię się pozbyć, choć bardzo bym chciała.
7. Czytałaś ciekawe książki, które mogłabyś mi polecić?
Pytanie jak najbardziej dla mnie - trafiłaś na mola książkowego ;D No cóż, zależy jakie klimaty lubisz. Ja do swoich ulubieńców mogę zaliczyć sagę o Harrym Potterze, trylogię Igrzyska Śmierci, wszystkie książki Trudi Canavan i Tess Gerritsen... Mogłabym tak wymieniać i wymieniać ;)
8. Jaka porażka dotknęła Cię najbardziej?
Myślę, że zeszłoroczna olimpiada z języka angielskiego. Była tak trudna, że nie przeszłam nawet etapu szkolnego. Byłam załamana, bo angielski jest przedmiotem, z którym chcę związać swoją przyszłość i jedną z niewielu rzeczy, do które nie sprawiają mi trudności. Ta olimpiada mocno podburzyła moją samoocenę i długo byłam przekonana, że nawet do tego się już nie nadaję.
9. Do czego masz słabość?
Do czekolady, którą wciąż bezskutecznie staram się ograniczać ;)
10. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
Od zawsze marzy mi się podróż do Stanów Zjednoczonych.
11. Masz władzę nad światem przez 6 godzin. Co robisz?
 Kończę wszystkie wojny i konflikty ;)

No i, last but not least, pytania Ali:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Jak to już było dawno... Odkryłam wtedy istnienie blogów urodowych i paznokciowych i jako lakieromaniaczka sama zapragnęłam taki prowadzić. Musiało jednak minąć dość dużo czasu, chyba z pół roku, zanim odważyłam się to zrobić :D
2. Dlaczego wybrałaś właśnie taką tematykę?
No dobra, na to pytanie troszkę już odpowiedziałam w poprzednim - jestem nieuleczalną lakieromaniaczką i od razu wiedziałam, że jeśli założę bloga, to właśnie o tym ;)
3. Czy to Twój pierwszy blog?
Nie, będąc w podstawówce, jeszcze na Onecie, prowadziłam kilka blogów tak na prawdę o wszystkim i o niczym, kiedyś nawet próbowałam publikować moje opowiadanie, ale dopadł mnie słomiany zapał i nic z tego nie wyszło.
4. Co myślisz na temat współprac blogerek z różnymi firmami oraz reklam?
Generalnie mi to nie przeszkadza, dopóki recenzja jest obiektywna, a nie "kupiona".
5. Post, z którego jesteś najbardziej dumna, lub najbliższy Twemu sercu.
Chyba mój niedawny post z bałwankowymi pazurkami, to chyba moje najlepsze zdobienie jak dotąd i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
6. Czy spotkały Cię kiedyś jakieś negatywne doświadczenia, związane z blogiem?
Chyba nie, to dla mnie sama przyjemność, ale wszystko jeszcze przede mną...
7. Czy pisanie postów wprowadziło jakieś szczególne zmiany w Twoim życiu?
Nie sądzę, żeby były to jakieś poważne zmiany, ale na pewno nauczyłam się regularności i cierpliwości (bardzo przydatna cecha przy moim laptopie ;p).
8. O czym nigdy nie napisałabyś posta?
Na pewno nigdy nie napisałabym recenzji książki, bo o ile uwielbiam je czytać, o tyle nie znoszę rozkładać ich na czynniki pierwsze. Dlatego omawianie lektur w szkole to dla mnie droga przez mękę...
9. O czym najbardziej lubisz pisać?
No dobra, to chyba oczywiste ;D
10. Czy znalazłaś w blogosferze autorki/autorów, którzy wywarli na Tonie szczególne wrażenie?
Oczywiście, całe mnóstwo, ale, jak już wcześniej pisałam, ciężko mi ich wymieniać, aby nikogo nie pominąć ;)
11. Czy gdyby osoba, której szczerze nie znosisz, prowadziła poczytnego bloga, śledziłabyś go?
Myślę, że z czystej ludzkiej ciekawości zaglądałabym tam od czasu do czasu, ale wątpię, że byłabym stałym czytelnikiem. Skoro nie mogłabym dogadać się z tą osobą w "realu", to nie sądzę, żebym zniosła ją jeszcze w sieci ;)

I to tyle, jeśli chodzi o moje odpowiedzi. Nominuję:
2. MadzięM. z Ona jedna, a ich trzech
3. Paulinę z Art Nails by Paulina
4. Sabinę z Sabi-nails
5. Margaret z Nail Art by Margaret
8. Natalię ze Z miłości do paznokci
9. Cień z Cienistość

Moje pytania:
1. Co zawsze masz w swojej torebce?
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
3. Czego nie potrafiłabyś wybaczyć przyjacielowi?
4. Jakie kolorki na paznokciach lubisz najbardziej? 
5. Jak widzisz siebie za 10 lat?
6. Czego nigdy byś nie zrobiła?
7. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
8. Jaki jest/był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
9. Jaka była najgorsza potrawa, jaką jadłaś?
10. Jaki jest Twój obecny KWC?
11. Jaką radę dałabyś sobie z przeszłości?

Oczywiście nie musicie brać udziału, ale będzie mi bardzo miło poczytać Wasze odpowiedzi ;)
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Jestem w trakcie czytania Harrego Pottera, cz. 7. Igrzyska śmierci przeczytałam dwa razy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dam radę to odpowiem na Twoje pytanka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowo "masakra" to chyba wszyscy lubią :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację :) jeśli dam radę i czas mi na to pozwoli (ostatnio mam go coraz mniej) to napiszę swój post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, trzymam kciuki, żeby Ci się udało ;D

      Usuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Świetnie się czytało Twoje odpowiedzi, postaram się swoje umieścić na blogu w najbliższym czasie (choć pewnie troszkę mi to zajmie i będzie to post - gigant;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tych nominacji dostałas ;)

    ___
    ps. obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie sporo ich było :D Dziękuję :)

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację :) podobnie jak dziewczyny... jeśli czas mi na to pozwoli, to postaram się napisać post z odpowiedziami na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, mam nadzieję, że się uda ;)

      Usuń
  8. Dziękuję serdecznie za nominację, post z odpowiedzią już jest częściowo gotowy, ale mam straszne opóźnienia. Wszystko przez przygotowania do zbliżającego się ślubu ;) Ale spoko, odpowiedź będzie na pewno :D

    OdpowiedzUsuń