środa, 3 grudnia 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Bollywood

Ależ ten czas szybko leci, to już przedostatnie zdobienie w projekcie Frambuesy. W tym tygodniu tematem naszych wzorków było Bollywood ;)

Time flies so fast, it's already the week before last of Frambuesa's challenge. This time the topic was Bollywood ;)


Od początku miałam pewien zamglony pomysł, widziałam to w swojej głowie, choć do samego końca nie byłam pewna co mi z tego wyjdzie. No i specjalnie w tym celu musiałam kupić złoty lakier do wzorków, bo wymarzyłam sobie, że ma być złoty ;D

From the very beginning I had an blured picture in my head of what I wanted to do, though I didn't know if it'd turned out exactly like this. And I had to buy a gold nail art polish especially for that purpose, because I had dreamt it to be gold ;D



No i w końcu wyszło mi coś takiego. Złote wzorki może nie do końca indyjskie, ale moim zdaniem pazurki całkiem nieźle oddają klimat Bollywood ;)

And that's the final effect. Well, the gold patterns aren't exactly Indian style, but in my opinion the nails as a whole really give the Bollywood atmosphere ;)



Użyłam: / I used:


Wibo Art Liner #38
Golden Rose Rich Color #50 
(właśnie obejrzałam sobie ten post sprzed ponad roku i nie mogłam uwierzyć, jakie miałam wtedy króciutkie pazurki ;p - just read this post again and couldn't believe how short my nails used to be ;p) 



Zdobienie jest dosyć proste, nic wymyślnego czy spektakularnego, ale myślę, że ładnie się na pazurkach prezentuje ;) A wy co sądzicie?
Pozdrawiam!

Well, the design's pretty easy, nothing spectacular, but I think it looks really nice on my nails ;) And what do you think?
See you!  

12 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba! ak wszystkie Twoje posty zresztą ;)
    Dlatego nominuję Cię do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tutaj:
    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/12/and-winner-is.html
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie wolałabym, żeby baza miała inny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Złote wzorki zawsze są indyjkie, mi tam pasuje klimatem :) choć sama pewnie postawiłabym na koraliki i kryształki. spoko kolor tła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, dziękuję ;) o, to też fajny pomysł :)

      Usuń
  4. Super :) takie delikatne zdobienie...Też tak często mam, że widzę pomysł w swojej głowie, a potem kwestia czy wyjdzie na paznokciach czy nie (czasem w głowie wyglądało lepiej :P)
    PS. masz blogowego facebooka? fanpejdża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) na razie nie mam, od jakiegoś czasu waham się, czy by takiego nie założyć, nie wiem, czy byłoby zainteresowanie :)

      Usuń