piątek, 12 grudnia 2014

Razem przejdziemy przez świat! - Norweska zima (Norwagian winter)

Nie mogę uwierzyć, że to już ostatni tydzień projektu u Frambuesy, tematy były świetne i fantastycznie się bawiłam wymyślając i malując wzorki ;) Ostatnim wyzwaniem była norweska zima. Widziałam już kilka prac i dziewczyny poradziły sobie świetnie ;D

I can't believe this is the last week of Frambuesa's project. The topics were great and I really enjoyed doing the designs ;) The last challenge was a Norwegian winter, and I've seen a few of girls' works alreasy - they're awesome ;D


Od razu przyszedł mi do głowy taki tradycyjny zimowy sweter. Nie wiem, czy wzory te pochodzą ze Skandynawii, ale na pewno z nią się kojarzą, więc wybór był oczywisty ;) No i znalazłam coś niezbyt trudnego do odwzorowania ;D

I immediately thought about a traditional winter sweather. I'm not sure if the design is actually Scandinavian, although it definitely connotes with the region, so the choise was kinda obvious ;) And I had found a version that wasn't so hard to recreate ;D


Malowanie zajęło niewiarygodnie dużo czasu, ale w sumie spodziewałam się tego. Renifery i kwiatki składały się z bardzo drobnych szczegółów, więc całość zajęła mi około dwóch godzin (albo nawet więcej).

Painting my nails took me a lot of time, but I had kind of expected it. The reindeer and flowers contain so many small details, so the whole manicure took me aproximately two hours (or even more).



Osobiście uważam, że te jeden z trudniejszych wzorków, jakie do tej pory wykonałam, o ile nie najtrudniejszy, i jestem z niego bardzo zadowolona. Zwłaszcza, że pół szkoły się nim zachwycało ;D

Personally I think it was one of the hardest designs, if not the hardest, that I've made until now, and I'm really pleased. Especially that nearly half of my school complimented me about it ;D



Użyłam: / I used:


Eveline Colour Instant #521
Wibo Art Liner #8



Koniecznie dajcie znać, jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about the mani ;)
See you!   

14 komentarzy:

  1. Super Ci wyszedł renifer :)
    Ja muszę się zabrać za tą norweską zimę, a jakoś mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zabieraj się, zabieraj, chętnie zobaczę Twoją wersję :p

      Usuń
    2. Będzie w niedzielę na ostatnią chwilę jak zwykle xD

      Usuń
    3. To teraz będę czekać z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Wyszły Ci super :) Są lepsze niż Twoja inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jakie miłe słowa, dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  3. Świetnie Ci to wyszło :) Gratuluję cierpliwości - ja tym razem poszłam na łatwiznę i wykorzystałam stemple...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu ;) ja akurat miałam troszkę wolnego czasu, więc postanowiłam się pobawić :D

      Usuń
  4. Łoo, są świetne, na pewno zwracały uwagę :) Jeśli mogę Ci coś poradzić to kup sobie pędzelek cienki do nailartu, albo taki do szczegółów w sklepie dla plastyków bo tym długim pędzelkiem z linera jest strasznie ciężko malować takie szczegóły. Dobry pędzel to połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D No właśnie problem w tym, że w moim mieście bardzo ciężko taki dostać...

      Usuń
  5. wow renifer super :) w takich chwilach żałuję, że mi tylko koślawe kropki wychodzą hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) nie przesadzajmy, trochę praktyki i będą Ci wychodziły cuda na pazurkach ;D

      Usuń