sobota, 20 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Coraz bliżej Święta (X-mas is coming)

Już niedługo święta, dzisiaj ubrałam choinkę, bo nie mogłam się tego doczekać ;) A żeby było jeszcze przyjemniej, temat wyzwania u Asiulcowej pasuje do mojego nastoju idealnie ;D

X-mas is coming, I decorated a Chritmas tree earlier today because I couldn't wait ;) Moreover, the topic of Asiulcowaa's challenge matches my mood perfectly ;D


Jak tylko zobaczyłam zdjęcie tego mani, od razu wiedziałam, że to będzie moja inspiracja, jest genialne ;)

As soon as I saw the photo of this mani I knew it'd be my source of inspiration, it's gorgeous ;)


Specjalnie dla tego zdobienia odkurzyłam platynowo złoty lakier, o którym totalnie zapomniałam. Ogólnie było troszkę czasochłonnej zabawy - taśma, sonda, cienki pędzelek, ale było warto ;)

Especially for that design I found a platinum gold polish, that I'd totally forgotten about. Generally, it was quite a time-consuming fun - a tape, a dotting tool and a thin brush, but it was worth the effort ;)



Jak tak patrzę na te zdjęcia, to myślę, że w rzeczywistości kolory wyglądają lepiej, zwłaszcza czerwień. Ale jestem bardzo zadowolona z tego mani i dostałam sporo komplementów na jego temat ;)

When I look at these photos I'm thinking that in the real life the colours look much better, especially the red one. Although, I'm very pleased with this mani and I've received many compliments about it ;)



Użyłam:


Cristhine Colour & Shine #40
Avon Nailwear Pro+ Midnight Green
Lovely Moulin Rouge #7
Wibo Art Liner #38    



Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about it ;)
See you!

8 komentarzy:

  1. Generalnie jest genialne ;)). Jutro dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka! Bardzo mi się podoba Twoje dzisiejsze mani - jest naprawdę prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci Kasiu, cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  3. piekne te Twoje choinkowe pazurki:)))

    OdpowiedzUsuń