środa, 10 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Dzwonki dzwonią (Jingle Bells)

Dzisiaj przedstawię wam kolejne zdobienie na Zimowy Projekt u Asi z bloga Asiulcowaa. Jak na razie idzie mi całkiem nieźle, więc może faktycznie uda mi się wszystkie trzy projekty skończyć ;)

Today I'll show you another design for a Winter Project at Asia's blog Asiulcowaa. And for now I've been catching up really well with the topics, so I might even complete all three challenges ;)


Długo nie miałam pomysłu na ten wzorek, aż w końcu w niedzielę, oglądając skoki narciarskie, poszłam na żywioł ;)

I hadn't had any idea for this design for a really long time. And then on Sunday, while watching ski jumping, I decided to be spontanious ;)



W sumie nie wiem, dlaczego wybrałam ten kolorek, ale jakoś pasował mi do tego wzoru ;) Dzwoneczki może nie są idealne, ale jestem z nich zadowolona, a żeby nie było nudno na pozostałych pazurkach dodałam złote linie imitujące frencha ;)

Actually I'm not sure why did I choose this exact colour, I probably just assumed it would be good for the pattern ;) The bells aren't perfect, but they're not so bad as well, and I added some gold lines on the edges of the other nails so they weren't so plain :)



Użyłam: / I used:


Maybelline Colorama #120
Wibo Art Liner #8
Lovely Moulin Rouge #7



Dostałam ostatnio pytanie o fanpage na FB. Stąd moje pytanie, czy bylibyście zainteresowani, gdybym taki założyła? Dajcie znać w komentarzach czy chcecie i jak wam się podobają moje dzwoneczki ;)
Pozdrawiam!

Recently I've got a quastion about a Facebook fanpage. So here comes my question: would you like me to make one? In the comments leave your thoughts about it and my bells ;)
See you!
 

2 komentarze: