sobota, 6 grudnia 2014

Zimowy projekt - Niech pada śnieg (Let it snow)

Chyba jestem szalona, biorąc udział w trzech projektach na raz, ale tak spodobały mi się tematy u Asiulcowej, że musiałam przystąpić. A więc przedstawiam wam dzisiaj zdobienie na tydzień pierwszy - Niech pada śnieg! ;)

You're probably gonna find me crazy participating three projects at once, but I liked the topics at Asiulcowaa's blog so much that I had to join in. So I'm showing you the first design - Let it snow! ;)


W zasadzie znalazłam w necie mnóstwo inspiracji, ale miałam akurat dość ciężki tydzień i nie chciało mi się spędzać nad wzorkiem dużo czasu, a zakochałam się w tym jakże prostym zdobieniu ;)

I found a lot of inspirations on the Net, but this week was kinda hard for me and I didn't feel like spending a few hours doing my nails, and I fell in love with this simple design ;)


I moja wersja. Poszłam na łatwiznę, jak możecie zobaczyć ;D

And that's my version. I really made it simple, as you can see :)



Paradoksalnie, mimo że zdobienie jest bardzo proste, to wszyscy z mojego otoczenia byli nim zachwyceni. A to tylko granatowo-biały gradient zrobiony gąbką ;)

Although the design is really easy, all the people around me were amazed by it, and that's only a navy blue and white gradient made with a sponge ;)


Użyłam: / I used:


Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Avon Nailwear Pro+ Inky Blue



Dajcie znać, jak wam się podoba mój śnieg ;)
Pozdrawiam!

Let me know, if you like my snow ;)
See you!    

4 komentarze: