środa, 24 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Wesołych Świąt! (Merry Christmas!)

Dzisiaj wpadam tylko na chwilę, bo znalazłam troszkę czasu między przygotowaniami do Wigilii. Szybko więc pokażę wam wzorek na kolejny tydzień projektu u Asiulcowej i tym samym moje wigilijne paznokcie ;)

Today I'm coming just for a moment, because I found some time between preparations for Christmas Eve. I'll show you quickly my design for another week of Asiulcowaa's project and my X-mas Eve nails this year ;)

 

W zasadzie poszłam na łatwiznę, po postawiłam w tym roku na prostotę, ale myślę, że i tak wygląda to dość efektownie ;)

Actually I made it easy and simple this year, but I think the effect is pretty nice anyway ;)



Najtrudniejszym elementem był dla mnie french, bo nadal nie potrafię namalować go idealnie prosto. Chyba wyszło mi jednak całkiem nieźle, biorąc pod uwagę moje wcześniejsze "dzieła". Z prezencików za to jestem bardzo zadowolona ;)

The hardest element to do was, of course, french. I still can't make it straight, but I think it's pretty good, considering my previous ones. And I very pleased with the presents ;)



Użyłam: / I used:


Bell French Manicure #03
Lovely Moulin Rouge #5
Wibo Art Liner #8



Na koniec chciałabym Wam życzyć wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodziny, zdrowia, szczęścia, pomyślności i spełnienia wszystkich marzeń! :)
Pozdrawiam!
  
At the end I'd like to wish you all Merry Christmas spent with your family, happiness, health, good luck and all your wishes coming true! ;)
See you!

7 komentarzy: