środa, 28 stycznia 2015

Zimowy projekt - Krzyknie się bałwan (Snowman comes back)

Wiem, że jestem mega spóźniona z tym ostatnim tygodniem projektu u Asiulcowej, ale ostatnie dni w szkole i poza nią były okropnie długie i pracochłonne. Tak naprawdę mani mam gotowe od niedzieli, ale nie mogłam niestety znaleźć czasu na obróbkę zdjęć i napisanie posta. A dziś mam chwilkę przerwy i mogę się za to zabrać :)

I know, I know, I'm extremely late with this last week of Asiulcowaa's project, but the last few days were so long and hectic. Actually the mani's ready since Sunday, but I just couldn't get any time to filter the photos and write a post. And today I finally have a break to get to it :)


Nie mogę uwierzyć, że to już ostatni tydzień, tak fajnie mi się robiło te zimowe wzorki. Dzięki Asiu za taki fajny projekt, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się pokusisz na zorganizowanie kolejnego :)

I can't believe it's the last week, I had so much fun doing all the winter designs. In the first place, thank you, Asia, for such a nice project and I hope you'll get to organise another one someday :)



Na początku nie wiedziałam jak ugryźć ten temat, bo bałwanka w końcu już tej zimy robiłam. A potem pomyślałam, że od jakiegoś czasu chciałam mieć na pazurkach Olafa z Frozen, więc zabrałam się do roboty. No cóż, wyszło jak wyszło, Olafa na pewno nie przypomina i, co ciekawe, lepiej wyszedł na prawej ręce niż na lewej, ale myślę, że nie jest źle :)

First I hadn't known what to paint, I've already had a snowman on my nails this winter. Then I thought that for quite some time I've wanted to have Olaf from Frozen on my nails, so I started working on it. Well, didn't turn out perfect, there's certainly no resemblance to Olaf and, what's interesting, it's better on the right hand that on the left, but it's not that bad. I think :)



Użyłam: / I used:


MissX Color Fashion #243 (moje nowe sreberko, które pokazywałam na Facebooku)
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Essence Effect #22 I <3 magic (kolejna nowość, położyłam jedną warstwę na Rimmela)
My Secret #202 Snow White
Wibo Art Liner #13
Golden Rose with proteins #266
Wibo Celebrity Nails #1 Neon Style


  
Dajcie znać jak wam się podoba :)
Do zobaczenia (mam nadzieję, że niedługo)!

Let me know of your thoughts :)
See you (soon, I hope)!

4 komentarze: