sobota, 10 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Mróz mocno trzyma (Frost is holding tight)

A więc, nie było mnie już troszkę, ale troszkę mi zajęły przygotowania do studniówki, bo to już za tydzień i jestem mega podekscytowana ;D A tymczasem zawitała do nas po raz kolejny prawdziwa, śnieżna zima, więc temat tego tygodnia bardzo pasuje ;)

So, I haven't been there for quite a while, but the preparations for my prom has been taking my time because it's next week already and I'm so excited ;D Meanwhile, the true, snowy winter, so this week's topic fits very well ;)


W sumie nie od początku miałam pomysł na zdobienie do tego tematu. W niedzielę jednak pierwszy raz przyszedł mróz i śnieg, musiałam wyciągnąć ciepłe swetry z dna szafy i pomyślałam, że zrobię pasujące pazurki, zwłaszcza, że od dłuższego czasu chciałam zrobić to mani ;D

Actually I hadn't had any plan for the design for that topic. But on Sunday the frost came for the first time, it started snowing and I had to pull out all of my warm sweater and I thought I'd do a matching mani. And I've wanted to do it for a very long time ;D



W zamyśle mani bardzo proste - dowolne wzorki w tym samym kolorze, co baza. W wykonaniu mniej, ale nadal nie jest to jakiś super trudny wzorek. Patrząc na to teraz, mogłam nie kłaść na to top coatu, ale mam nauczkę na przyszłość ;)

Theoretically it's a simple mani - you do whatever pattern you want with the base colour. In practice a bit less simple, but still it's not a very complicated design. Looking at it now I shouldn't have put a top coat at the end, but I'll remember that for the future ;)



Użyłam: / I used:


Essence Wild Craft #04 Rosewood Hood
Sally Hansen Salon Complete #672 Jaded



Dajcie znać jak wam się podoba moja próba rozgrzania się w mroźny dzień ;)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about my try to warm up at a frosty day ;)
See you!     

14 komentarzy:

  1. Widziałam już gdzieś podobne zdobienie - bardzo mi się podoba taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ci wyszło, zwłaszcza jak na pierwszy raz :)) faktycznie co do topu, to lepiej go nie kłaść, bo zmniejsza się sweterkowy efekt (też to przerabiałam u siebie) - teraz najpierw kładę top, a dopiero później robię wzorki.
    aha - bardzo podoba mi się dobór kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobry pomysł z tym topem, wypróbuję ;D

      Usuń
  3. Mignęło już mi u kogoś takie zdobienie, sama mam ochotę je wykonać. Tobie wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Zrób koniecznie, jestem bardzo ciekawa, jak Ci wyjdzie :)

      Usuń
  4. Próba rozgrzania jak najbardziej udana ! też się za to zabieram od jakiegoś już czasu :) a nie myślałaś żeby dodawać troszkę większe zdjęcia do posta? (to taka tylko mała sugestia, oczywiscie to Twój blog i zrobisz jak chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) W sumie niegłupi pomysł z tymi zdjęciami, spróbuję w następnym poście jak to będzie wyglądać ;D

      Usuń
  5. Świetne zestawienie kolorystyczne i bardzo ładne wykonanie. Podoba mi się sweterek na paznokciach :)
    Udanej zabawy na Studniówce!

    OdpowiedzUsuń