niedziela, 4 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Szczęśliwego Nowego Roku (Happy New Year)

Kolejny tydzień projektu Asiulcowej za nami, prawie kończy się także przerwa świąteczna... No i w środę wracam do szkoły - prosto na sprawdzian z polskiego :(

Another week of Asiulcowaa's project is almost over, just us the holiday break... And on Wednesday I'm coming back to school - exactly for my Polish exam :(


Długo się zastanawiałam nad tym wzorek i nie miałam pomysłu jak to ugryźć. Aż w końcu pomysł przyszedł do mnie nagle, gdy jadłam noworoczny obiad ;D

For a long time I've had absolutely no idea what design to do for this week. And suddenly it struck me during lunch on the first day of New Year ;D


Wzorek sam w sobie nie jest trudny (no, może z wyjątkiem kieliszków ;p), ale trzeba się mocno skupić. Trzy razy go zmywałam, gdy przez rozkojarzenie namalowałam jedną z cyfr na złym paznokciu ;D

The design itself isn't so hard (well, maybe except the glasses ;p), but you want to pay attention. I'd removed the polishes three times before I did it correctly, when being absent-minded I'd painted one of the digits on the wrong nail.



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Lasting Colour #110
Essence Vampire's Love #01 Gold Old Buffy
Pierre Rene Top Flex #232 Lazoor
Golden Rose Classics Charming #30
Wibo Gel Like #4 Flirt
Essence Colour&Go #116 Gorgeous bling bling



Dajcie znać jak wam się podoba. Pozdrawiam!
PS. Zapraszam na FB ;)

Let me know of your thoughts. See you!
PS. Follow me on FB ;)

12 komentarzy:

  1. kurcze dziś próbowałam zrobić coś fajnego na pazurkach i.. nic nawet głupiej kreski nie potrafię dobrze zrobić buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ćwiczyć dalej, mnie też na początku nic nie wychodziło ;D Nie poddawaj się, trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  2. hehe czasem najlepsze pomysły przychodzą do nas znienacka :D ja jeszcze ciągle wpisuję wszędzie 2014 zamiast 15 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;D Ja na szczęście już się w miarę przyzwyczaiłam ;)

      Usuń
  3. 2015 to magiczna liczba, pierwszy raz nie mylę się z datą. Mam nadzieję, że będzie to dobry rok :)
    Świetny pomysł na mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też pierwszy raz przyzwyczaiłam się od razu ;D Dzięki ;)

      Usuń
  4. Ja się ciągle mylę z datą i piszę na fakturach 2014:( nie mogę się jeszcze przestawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie z czasem, choć ja wyjątkowo nie miałam z tym problemów ;D

      Usuń
  5. Fajny pomysł miałaś na paznokcie noworoczne. Ja nawet nie malowałam swoich, bo miałam takiego lenia, że nic mi się nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń