niedziela, 18 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Zasnął dawno cichy las (The quiet forest is long asleep)

Już myślałam, że nie zdążę z tym mani na czas, ale udało mi się wyrobić w ostatnim dniu :) Wszystko przez przygotowania do studniówki, która była wczoraj (było genialnie!). Tuż przed złamały mi się dwa paznokcie, więc przez ostatni tydzień próbowałam je ratować i na moich pazurkach gościła jedynie odżywka z Eveline. Dopiero przed samą studniówką udało mi się zrobić wzorek (który niedługo wam pokażę :p), a dzisiaj ogarnęłam zimowe mani ;D

I thought I wouldn't make it on time this week, but I managed to do this mani in the last day ;) It's all because od the prom (which was yesterday and it was awesome!). Just before two of my nails had broken and for this last week I was trying to save them with a conditioner. Only a few hours before the prom I did a mani (which I'll show you soon :p) and today I've done the winter design ;D


Zainspirowałam się tym zdjęciem: / This photo was my inspiration:


W sumie nie przyłożyłam się zbytnio do tego mani, bo robiłam je na szybko i niezbyt uważnie, bo akurat leciały skoki (i ta euforia, gdy wygrał Kamil Stoch ;p), ale chyba wyszło nawet nieźle ;)

Actually I wasn't very focused doing this mani, because I was trying to do it fast and was disstracted with the ski jumping competition (and this euphoria when Kamil Stoch has won ;p), but I guess it's not so bad ;)



Jak tylko zobaczyłam te gałązki pokryte śniegiem, wiedziałam, że muszę to zrobić na swoich pazurkach, bo wydają się dość proste i efektowne. Nie zawiodłam się ;)

When I saw these branches covered by snow, I knew I have to do it on my nails, because they seem quite easy and eye-cathcing, and so they are :)



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #853 Pillow Talk
Golden Rose with proteins #266
My Secret #202 Snow White



Dajcie znać jak wam się podoba i czy większe zdjęcia bardziej pasują ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you like the mani and the bigger size of the photos ;)
See you!  

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gałązek przysypanych śniegiem jeszcze nie robiłam... Ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz się z tym spotkałam i od razu mi się spodobały ;) Dzięki :)

      Usuń
  3. Super pomysł :) Fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Studniówka się udała!
    Bardzo ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i bardzo ładne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te gałązki! w ogóle super pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mani :) Mam ten lakierek z Golden Rose i bardzo go lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja też lubię te lakier z GR, muszę w końcu o nim napisać :D

      Usuń
  8. Jestem za leniwa i za mało zdolna na tego typu projekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za mało zdolna, tylko za mało praktyki, mnie też nie od razu wychodziło i nadal nie wszystko mi wychodzi jak bym chciała ;)

      Usuń