niedziela, 8 lutego 2015

Diadem #319

Narzekałam ostatnio, że nie ma już u mnie recenzji, więc spięłam tyłek i jestem :D
Mam Wam dzisiaj do pokazania lakier z polskiej firmy Diadem, który zakupiłam całkiem niedawno. A wszystko przez akcję, o której dowiedziałam się z ich profilu na FB. Generalnie chodzi o to, że za każdy zakupiony kosmetyk tej firmy, Diadem sfinansuje 2 godziny edukacji dla dziewczynek, które nie mają do niej dostępu. Nareszcie miałam wymówkę, żeby się obkupić w ich lakiery :)

I've recently been moaning about not having any reviews on my blog, so here I am with one :D
I have a nail polish fro Polish brand Diadem that I've bought recently to show you. And all because of THIS action, which I read about on their FB page. Generally, for every bought cosmetic of theirs, Diadem's gonna finance 2 hours of education to the girls that have no access to it. And I finally had an excuse to buy some of their polishes :)


Według producenta lakier jest hipoalergiczny i nie zawiera szkodliwych składników. Lakiery są dosyć tanie, bo za 12 ml zapłaciłam 8,50 zł. Na razie zakupiłam dwa, ale było tam tyle cudownych odcieni, że czaję się już na następne.

According to the manufactorer, the polish is hypoallegenic and doesn't contain harmful ingrediences. These polishes are quite cheap, because for 12 ml (0.41 fl oz) I paid about $2,50. For now, I bought two bottles, but there were so many beautiful shades that I'm sure I'll be buying more of them.


Jak widzicie kolorek jest typowo malinowy, bardzo wyrazisty i o wykończeniu kremowym. Świetny na poprawę humoru w mroźny, zimowy dzień :)

As you can see the colour is typically raspberry pink, very firm and with a creme finish. Perfect to enlighten your mood on a frosty winter day :)


Lakier ma dość szeroki, płaski i prosto ścięty pędzelek i zwykłą, może troszkę bardziej rzadką konsystencję. Na paznokciach widzicie dwie warstwy i wyglądają dobrze, choć pod światło widać troszkę prześwitów i przydałaby się trzecia. Schnie bardzo szybko.

This polish has a wide, flat and straight cut brush and a ordinary, maybe a bit thin consistency. On my nails you can see two coats and it looks good, altough in a certain light I could see some clearences and it could use the third one. Dries very fast.


Jeśli chodzi o trwałość, to pozytywnie mnie zaskoczył, bo czwartego dnia był tylko starty na końcówkach i w takim stanie by na pewno pozostał do następnego dnia, gdybym nie zafundowała sobie długiej kąpieli :D Co ciekawe, byłam przekonana, że będzie farbował przy zmywaniu, a tu niespodzianka :)  

In terms of lasting it was a pleasant surprise, the fourth day it was only a bit shaved on the edges and I'm sure it would stay this way till the naxt day if I hadn't taken a long bath :D What's also interesting, I expected it to colour my fingers during removal, but no such thing happened :)


Oceniam ten lakier zdecydowanie na plus. Dajcie znać czy Wam się podoba i czy miałyście już lakiery z tej firmy.
Pozdrawiam!

In my opinion it's a really good polish. Let me know if you liked it and if you have any Diadem polish yet.
See you!  

20 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze lakieru z tej firmy ;( ale wszystko do nadrobienia ;) kolorek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj koniecznie jak będziesz miała okazję, może i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Nie znam firmy, ale kolorek prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa firmy mi się kojarzy ale nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku. Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię wszelkich czerwoności... z diademu mam tylko biel i jakoś średnio się polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem fanką czerwieni, ale takie różowo-malinowe właśnie bardzo lubię :D

      Usuń
  5. Nie mam nic z Diademu. Takie róże, jak ten twój, lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tej pory ta firma była dla mnie obca :D Ja też bardzo lubię takie kolorki :)

      Usuń
  6. z tef firmy miałam odżywkę do paznokci ale nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolor, taka zywa malinka, extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, taki nasycony, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam Cię do udziału w paznokciowym konkursie u mnie! Będzie mi miło jeśli się zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba, ja też go bardzo lubię :)
      Lecę obczaić konkurs :D

      Usuń
  9. I like it. I'm keen on reddish pinks like this :-)

    OdpowiedzUsuń