środa, 18 lutego 2015

Projekt Maszyna Losująca #1 Muzyka (Music)

Tak się cieszyłam na te ferie, a tak naprawdę stale mam coś do roboty... Nie macie pojęcia, jak bardzo chcę już być po maturze :)
Dzisiaj pokażę wam pierwsze zdobienie na projekt u Frambuesy. Zabawa polegała na tym, że spośród naszych propozycji Fram wylosowała cztery tematy wyzwań. Niestety żadne z moich się nie trafiły, ale i tak będzie ciekawie :)

I was so excited for my winter break, but I have almost as much work to do as during school year... You have no idea how much I want my matura exam to be over :)
Today I'll show you a first nail art for Frambuesa's project. The whole thing was about choosing randomly four topics of our propositions. Unfortunately, neither of mines were lucky, but it'll be so much fun anyways :)


Tematem na pierwsze dwa tygodnie jest muzyka i nawet nie musiałam się zastanawiać, od razu wiedziałam co zrobię. Pazurki pomalowałam na pastelowe kolorki, po czym namalowałam pięciolinię z nutkami i kluczem wiolinowym. Co prawda nadal nie umiem narysować prostej linii, ale nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba :D

The topic for the first two weeks is music and I didn't even have to wonder what to paint, I knew it right away. I panted my nails pastel colours and added a stave with notes and a treble clef. Although I still cannot draw a straight line, I like this mani very much :D



To było oczywiście do przewidzenia, że top coat rozmaże mi cały wzorek, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo wygląda to lepiej niż na zdjęciach, zwłaszcza na prawej ręce :)

It was predictable that the top coat would ruin my whole design, but you have to believe me that it looks much better live than on the photos, especially the right hand :)



Użyłam: / I used:


Ladycode by Bell Full Colour
Astor Studio Fashion #299 Indian Citrus
Oriflame Neo Chic Sugar Pink
Essence Nail Art Twins #01 Edward
Lemax Shine Holographic
Wibo Art Liner #13



Dajcie znać jak wam się podoba nutkowe mani :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts on this notes mani :)
See you!       

28 komentarzy:

  1. I like it. It's a really cool mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozśpiewane nutki ;) ))) ciekawa jestem jakie pomysły będą na tornado ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tornada i żarówki, będzie nad czym myśleć :D

      Usuń
  3. Noi mamy pierwszą pracę :D Jest mega mega mega ! :D Zawsze aparat wszystko wyolbrzymi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :D Ano tak bywa :)

      Usuń
  4. o widzę, Ty już działasz :D w sumie moje zdobienie też już gotowe :D
    dodaję, będe śledzic co tam jeszcze zmalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki :) Czekam na Twoje zdobienie w takim razie :D

      Usuń
  5. Świetny pomysł prosto i na temat :) śliczne mani ja jeszcze myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie mogę się doczekać co tam zmalujesz :D

      Usuń
  6. super pomysł Joasiu!!! bardzo mi się podobają Twoje kolorowe nutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Super cute!! I loved that you used all different colours of polishes for each nail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Thought it needed some spring, cheerful tones :D

      Usuń
  8. Świetnie zinterpretowany temat! Bardzo ładnie i kolorowo! Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń