niedziela, 15 lutego 2015

Projekt NAILART #1 Odbijany - Walentynkowe stemple (Valentine stamps) :)

No dobra, z tym mani to przychodzę tak na styk. Mam je gotowe od dawna, ale tak wyszło, że w tygodniu nie miałam za bardzo czasu, a teraz wrzucam posty dzień po dniu, bo terminy gonią :D W każdym razie dzisiaj pokażę wam wzorek na pierwszy tydzień projektu u Sabi :)

Ok, I know that I'm almost late with this mani. It's actually been ready for quite some time, but I had no time this week and now I'm adding posts day after day :D Anyways, today I'm gonna showy you a design for the first week of Sabi's project :)


Tematem były stemple, które postanowiłam połączyć z walentynkami i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu :D Postawiłam więc na klasyczny róż z gradientem, aby troszkę urozmaicić, oraz amorka, którego znalazłam na jakiejś starej płytce z Essence.

The topic was stamps, which I decided to merge with Valentine's day and kill to birds with one stone :D I made it classically pink with some gradient to add some spice to it, and a Cupid, which I found on some old Essence plate.



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Diadem #317
My Secret #202 Snow White


I zbliżenie na płytkę / Closer look at a plate :)



I przepraszam was bardzo za zalane skórki, dopiero na zdjęciach widzę, jak okropnie to wyglądało :(

And I'm really sorry for the polish on the cuticles, only now I see how bad it must have looked :(



Dajcie znać czy wam się podoba i jak wam minęły walentynki :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about the mani and how was your Valentine's Day :)
See you!       

10 komentarzy:

  1. Nice mani and cute stamping! I like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój walentynkowy manicure był niezwykle nudny, bo jak zwykle postawiłam na klasyczną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, klasyka wcale nie jest nudna :D

      Usuń
  3. That is really pretty, I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Joasiu :) ten amorek wygląda jakby wychodził z cukrowej chmurki na różowe niebo :)) tak mi się jakoś skojarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Faktycznie, nie pomyślałam o tym :D

      Usuń