piątek, 20 lutego 2015

Projekt NAILART #2 Mrrrauu - Animal Print

A więc znów przybywam do was ze zdobieniem, pewnie zdążyliście się już przyzwyczaić :) Tym razem drugi tydzień projektu u Sabi.

So, I'm coming to you with another nail art, you should be prepared by now :) This time it's a second week of Sabi's project.


 W tym tygodniu tematem jest animal print i naprawdę nie wiedziałam które zwierzę przedstawić. Jak tak oglądałam te wszystkie inspiracje, to co jedna była piękniejsza. W końcu, po dłuższym zastanowieniu, wybrałam lamparcie cętki, ale w swoim czasie na pewno na moich pazurkach zagoszczą inne zwierzaki :D

This week's topic was an animal print and I really, really didn't have any idea which animal to choose. When I was looking at the inspirations each one of them was prettier than the other. Eventually I decided to paint leopard spots, but I'm sure I will have other animal on my nails someday :D



Ten wzorek każdemu polecam, bo jest mega prosty w wykonaniu - kropeczki i nieregularne, niedbałe obwódki :) Jako że wprowadziłam już trochę asymetrii w tym mani, to postawiłam na tradycyjne kolory, brąz i beż, oczywiście z czernią, i dodałam też trochę złota, bo lubię jak się świeci :D

I recommend this pattern to everyone because it's super easy - dosts and some irregular, careless lines :) I made it asymetric already, so I chose traditional leopard colours, brown and beige, with black of course, and I added some gold glitter, just because I like it shiny :D



Użyłam: / I used:


Poezja #13/1
Golden Rose #266
Wibo Art Liner #13
Wibo Art Liner #38



Dajcie znać jak wam się podoba i jakie zwierzaki gościły w tym tygodniu u was :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about this mani and if you've had an animal print on your nails yet (and which animal did you choose) :)
See you!  

20 komentarzy:

  1. widze sporo osób wybiera panterke i super bo ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, to prosty i efektowny wzór, też uwielbiam panterkę :D

      Usuń
  2. super efekt :-) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great design, I really like what you've done :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mani, bardzo lubię te motywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like that most nails have different design, that's really cool!

    OdpowiedzUsuń
  6. I always love leopard print!! I really like that you changed the print on every nail a bit and didn't cover them all entirely with leopard spots :) The glitter you added makes it really fancy too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, thank you for so nice words, glad you like my mani :)

      Usuń
  7. Super zmiksowałaś to panterkowe zdobienie - fajne kolorki i forma :) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, super, że Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Mnie panterka nie wyszła, nie wiem, jakim cudem można sknocić panterkę :D
    Twoja jest całkiem fajna i mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daj spokój, na pewno nie jest tak źle :D Dziękuję :)

      Usuń
  9. Mani wyszedł naprawdę pięknie! Baardzo lubię motywy zwierzęce na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też je uwielbiam :D

      Usuń