piątek, 27 lutego 2015

Projekt NAILART #3 Kwiaty (One stroke flowers)

To już trzeci tydzień projektu u Sabi i był chyba najtrudniejszy z wszystkich. Trzeba przyznać, że techniką one stroke wychodzą piękne rzeczy, ale jest niesamowicie trudna.
Do tego bardzo boleśnie złamał mi się środkowy paznokieć lewej ręki i musiałam niestety skrócić wszystkie :( A tak już byłam dumna z tej długości...

This is the third week of Sabi's project and it was the hardest one of them all. You have to admit that you can do breathtaking things with one stroke technique, but it's extremely difficult.
As if it wasn't enough, one of my nails, the middle one of my left hand, has broken really painfully and unfortunately I had to cut all of them :( And I was so proud of this length...


Przez prawie cały tydzień próbowałam coś zmalować, ale chyba mam do tego dwie lewe ręce, bo nic mi nie wychodziło. Aż w końcu trafiłam w inspiracjach na filmik PinkFlyingCow87 (w ogóle cały kanał polecam), gdzie pokazywała dużo prostszą, a tak samo efektowną metodę cieniowania. Obczajcie koniecznie :)

For the whole week I've been trying to do something, but it's just too hard for me. Finally I found a PinkFlyingCow87's video in the inspirations, where she's showing a shading technique that's equally eye-catching, but much easier. See for yourself! :)




Jak widzicie nie wyszło idealnie, ale bardzo mi się podoba ta metoda i na pewno będę ją jeszcze ćwiczyć :) I przepraszam za skórki (znowu!), ale śpieszyłam się, żeby dorwać jeszcze światło dzienne do zdjęć, bo koniecznie chciałam napisać już dzisiaj tę notkę, no i nie zauważyłam, że są niedoczyszczone :D

As you can see it's not perfect, but I really liked this method and I'll definitely practise it in the future :) And I'm sorry for my cuticles (again!), but I was in hurry to get a daylight for pictures, because I wanted to write about it today, and I didn't notice they were so dirty :D



Użyłam: / I used:


My Secret Chalky Matt #243 Blue
Diadem #319
Lemax Gala
Eveline Colour Show #675
Bell Air Flow
Essence Colour&Go #150 Upper green side
My Secret #202 Snow White



Dajcie znać jak wam się podoba i jak tam wasze one stroke w tym tygodniu :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about this mani and your experiences with one stroke :)
See you!

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszło :) jak spojrzałam na lakier bazowy, to od razu pomyślałam, że to chalky matt... i nie pomyliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To mój nowy zakup, jak tylko zobaczyłam go u Lucy-nails wiedziałam, że będzie mój :D

      Usuń
  2. Your flowers look so good!! I have never tried the one stroke technique before but it looks difficult to me, so you did a great job!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, dear :) And yes, its as difficult as it looks like :D

      Usuń
  3. Przepiekny efekt uzyskalas :) Brawo za pomyslowosc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alu, super, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyszło :) mi też jeszcze nie idzie ta metoda i cały czas się jej uczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I tak idzie Ci dużo lepiej niż mnie :D

      Usuń
  5. Śliczne zdobienie Joasiu :))) Podoba mi się i ta piękna niebieska baza i misterne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakierami pewnie było trudniej malować one stroke niż farbkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chalky Matt ;) lakier w którym ostatnio się zakochałam ;) mnie lepiej wychodzą zdobienia lakierami niż farbkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Ja w sumie też do klasycznych zdobień (nie one stroke) wolę używać lakierów :)

      Usuń
  8. Śliczne :) Piękny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  9. Really pretty flowers and I like the colours you've used :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I really like these colours too :)

      Usuń
  10. That looks really awesome, I am seriously impressed!

    OdpowiedzUsuń