środa, 4 lutego 2015

Projekt u Aggi eN #1 Państwa - Wielka Brytania (Countries - Great Britain)

Tak, tak, nie mogłam się oprzeć i zaczynam kolejny projekt :) Wkręciłam się w te zdobienia i już nie pamiętam kiedy ostatnio była u mnie jakaś recenzja. Ale nie martwcie się, na pewno z nimi wrócę, może nawet całkiem niedługo, bo lakierów do zrecenzowania mam sporo i ciągle przybywa :)

Yes, yes, I couldn't resist starting another project. Well, I really enjoy these nail arts lately and I don't actually remember my last review here. But don't worry, I'll get back to them, possibly quite soon, because I have a lot of polishes that haven't been reviewed and there's still more of them :)


Chyba wszyscy, którzy prywatnie znają mnie choć trochę, mogli się domyślić, że jeśli wyzwanie dotyczy państw, to moim pierwszym wyborem będzie flaga GB. Zawsze chciałam zrobić takie mani, ale jakoś nigdy się nie składało, to był to mój pierwszy angielski raz :D

I guess anyone that knows me more privately could figure it out - if the challenge's about the countries, GB's flag will be my first choice. I've always wanted to do that mani, but it kind of never happened, so that was my first English time :D



Nawet sobie nie wyobrażacie, jak trzęsła mi się lewa ręka, gdy przyszła kolej na malowanie prawych pazurków. I o ile flaga sama w sobie wyszła całkiem ok, to french jest po prostu krzywy. No cóż, z daleka chyba nie było widać, bo dostałam sporo komplementów od koleżanek i nawet od jednego kolegi :)

You cannot even imagine how much my left hand was shaking when I was doing my right nails. And the flag is quite okay, but french is just wry. Well, it must have looked good from afar, because I got many compliments from my girl friends and even from one boy friend :)



Użyłam: / I used:


Colour Alike #200 Strażnik Teksasu
Wibo Art Liner #8
Lovely Moulin Rouge #7



Dajcie koniecznie znać jak Wam się moja flaga podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my flag :)
See you!


14 komentarzy:

  1. Super <3 ja za swoje zdobienie dopiero koło weekendu się wezmę, a na razie pomysłu brak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciekawa jestem co wymyślisz na swoich pazurkach :D

      Usuń
    2. żebym ja to wiedziała :)

      Usuń
    3. Pomysł na pewno przyjdzie :)

      Usuń
  2. Mnie prawa ręka zawsze gorzej wychodzi, bo jestem silnie praworęczna. No i nawet nie robię fot bo mam ciężki aparat i trudno mi zrobić lewą ręką ostre i nierozchwiane zdjęcia. Ładne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdjęcia lewą ręką to u mnie też masakra :D Dzięki :)

      Usuń
  3. wyszło bardzo dobrze - czasami trzeba się mocno przyjrzeć, żeby było widać niedociągnięcia ;))
    też myślałam o fladze UK, takiego zdobienia jeszcze nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, dzięki :) Mnie w ogóle tak zainspirowało to wyzwanie, że myślę czy nie zrobić też flag innych krajów - ale to w swoim czasie oczywiście :D

      Usuń
  4. Wszystko wyszło równiutko, idealnie i podziwiam Cię za prawą rękę, bo na pewno się napracowałaś przy niej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nawet sobie nie wyobrażasz :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie ;) ja rzadko robię kreski ręcznie, bo lewą ręką nie wychodzą mi niestety zbyt równo ;) zdecydowanie wolę robić kropki ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To dokładnie tak jak ja :D

      Usuń
  6. Awesome Union Jack - I love it :-D

    OdpowiedzUsuń