czwartek, 12 lutego 2015

Projekt u Aggi eN #2 Miasta - Paryż (Paris)

No i po krótkim odpoczynku od wzorków na paznokciach wracamy do projektów :) Post w zasadzie miał być już wczoraj, ale miałam jakieś problemy z miejscem na dysku w laptopie i dopiero dzisiaj tacie udało się coś z tym zrobić.
Dzisiaj mam wam do pokazania już drugie zdobienie na projekt u Aggi eN. Tym razem należało na pazurkach przedstawić jeden lub kilka elementów charakterystycznych wybranego miasta.

And after a short break from nail designs here we go again :) This post was actually meant to appear yesterday, but I had some problem with my laptop and my dad managedto do something about it just today.
Today I have a second design for Aggi eN's project to show you. This time we were to show one or more characteristic elements of a chosen city on our nails.


Gdy zobaczyłam temat tego wyzwania od razu przyszedł mi do głowy Paryż. Dawno temu, jeszcze w gimnazjum, miałam okazję odwiedzić to przepiękne miasto na wycieczce szkolnej. Zrobiło na mnie ogromne wrażenie i bardzo chciałabym pojechać tam jeszcze raz :)

When I saw a topic of this challenge I thought about Paris right away. Long time ago, in my lower secondary, I had a chance to visit this beautiful city. It impressed me so much and I'd love to go there once more :)



Postanowiłam namalować wieżę Eiffla tak jak ją pamiętam, wiosennie i kolorowo. Na wszystkich paznokciach zrobiłam wyrazisty niebiesko-zielony gradient i dodałam szarą wieżę. Co ciekawe, na prawej ręce wyszła ładniejsza niż na lewej :D 

I decided to paint the Eiffel Tower just as I've remember it - spring-like and colourful. On all of my nails I've done a bright blue-green gradient and added a grey Tower. What's interesting, it turned out better on my right hand than left one :D



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White (baza/base)#150
Essence Colour&Go #150 Upper Green Side
Golden Rose Rich Color #74
Golden Rose Paris #223
Colour Alike #476 Prząśniczka     



Osobiście nie jestem w pełni zadowolona z tej wieży Eiffla, ale moim koleżankom bardzo się pazurki podobały. A wy co myślicie?

Personally, I'm not fully satisfied with this Eiffel Tower, but my girl friends really liked this mani. And what do you think? 

13 komentarzy:

  1. Pretty nail art, I like the colours you've used :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowałam kiedyś coś w tym klimacie na konkurs Pt."I Love Paris " ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, ciekawa jestem jak Tobie wyszło :)

      Usuń
  3. Śliczne! Ja dosłownie pękam z dumy jak uda mi się równo i ładnie nałożyć lakier na paznokcie, a Ty tutaj takie cuda wyczyniasz :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo za takie miłe słowa :D

      Usuń
  4. Gradient jest bardzo fajny, wieża może faktycznie mniej, ale i tak całość wyszła przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradient jest bardzo fajny, wieża może faktycznie mniej, ale i tak całość wyszła przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie <3 Ale zaskoczyłaś mnie, myślałam, że zrobisz jakieś miasto z Wielkiej Brytanii, skoro wcześniej Ci tak ładnie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 A myślałam na początku o Big Benie i London Eye, ale wygrał powrót do przeszłości :D Ale do londyńskiego mani jeszcze na pewno wrócę :)

      Usuń
  7. To chyba najtrudniejsza kategoria z całego wyzwania. Miałabym jeszcze kłopot z państwem. Ale ciekawie wyszło, też bym pewnie Paryż wzieła pod uwagę gdyż uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie nie było aż tak trudno, troszkę się za to boję następnych, nie mam jeszcze pomysłu :)

      Usuń