niedziela, 22 lutego 2015

Projekt u Aggi eN. #3 Rzecz (A thing)

Przychodzę do was dzisiaj ze zdobieniem na trzeci już tydzień projektu u Aggi eN, którego tematem była rzecz. Jak zwykle na ostatnią chwilę, ale cieszę się, że w ogóle udało mi się dzisiaj zabrać za tego posta :)

Today I'm coming to you with a design for thir week of Aggi eN's project and this time the topic was a thing. As usually I'm almost late, but I'm happy anyways that I've found some time to write this post today :)


To chyba najtrudniejsze wyzwanie całego projektu, przez cały tydzień nie miałam zielonego pojęcia, co namalować. Najpierw pomyślałam o tenisówkach, zainspirowana gorsetem Sabi, ale na moich kwadratowych paznokciach, nie wyglądałyby fajnie (choć wrócę do nich, jeśli zdecyduję się kiedyś zmienić kształt pazurków) :D

This is probably the hardest challenge of a whole project, for the whole week I've had absolutely no idea what to do. First I thought about sneakers nails, inspired by Sabi's corset, but it wouldn't look good on my square nails (but I'll certainly do that if I decide to change my nail shape someday) :D


 
W końcu postawiłam na całkowitą prostotę, czyli subtelny, pastelowy róż z dodatkiem granatu oraz klucze. Skorzystałam tu chyba z inspiracji podanych przez samą Aggi, bo wydaje mi się, że tam je widziałam. Dodałam trochę błysku i jest! :)

Eventually I opted for a total simplicity - a subtle pastel pink with a bit of navy blue and some keys. I think it was Aggi herself who added such an inspiration and I liked it. A bit of shine at the end and here it goes! :)



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Pierre Rene Top Flex #236 Excentric Cobalt
Colour Alike #475 Szarość dnia
Essence Effect #22 I <3 magic



Klucze może nie idealne, ale mam nadzieję, że i tak wam się spodoba :)
Pozdrawiam!

The keys are definitely not perfect, but I hope you like them :)
See you! 

18 komentarzy:

  1. fajny efekt :-) podoba mi się!
    że też nie słyszałam o tym projekcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No cóż, bywa, ale zawsze możesz jeszcze dołączyć jak sądzę :D

      Usuń
  2. What a pretty mani, this looks really nice :-D I'm like the colours too :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie ! kolorki ładnie do siebie pasują, a klucze jak dla mnie są równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Ci się podobają, dzięki :)

      Usuń
  4. Może znajdziesz chwilę na udział i w moim projekcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! fajna kombinacja kolorów i te klucze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że ci się podoba :)

      Usuń