sobota, 14 lutego 2015

Walentynowy konkurs u Ewelainy (Valentine's Day Competition at Ewelaina's) :)

Nareszcie ferie! Już nie mogłam się doczekać, ostatni dzień w szkole tak mi się dłużył... 
Dzisiaj pokażę Wam mani wykonane na konkurs u Ewelainy. Czas macie do jutra (15.02), żeby coś zmalować, więc lakiery w dłoń! :D

Finally the winter break has come! I couldn't wait, the last day of school was soo long...
Today I'm gonna show you a mani made for a competition at Ewelaina's, so here we go :)


Zadanie konkursowe od razu mi się spodobało, bo polega na wykonaniu walentynkowego mani, ale bez użycia różu i czerwieni. To dopiero wyzwanie!

I liked the task very much, because it is to do a Valentine's Day mani without using red and pink. Challenge accepted!



Jak widzicie postawiłam na fiolet, jakoś od razu przyszedł mi na myśl. Bardzo lubię wszelkie odcienie fioletu, a bardzo rzadko ich używam. Są tradycyjnie serduszka, wypełnione oraz puste, a także trochę brokatu :)

As you can see I opted for a violet, it just came to my mind. I really like all the violet shades and I use it so seldom, so I decided: why not! Traditionally, there are hearts, filled and empty, and a bit of a glitter as well :)



Użyłam: / I used:
  

Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Simple Beauty #174
Essence Nail Art Twins #02 Julia



Koniecznie dajcie znać, jak wam się podoba.
Wesołych Walentynek! :)

Let me know if you liked my violet hearts.
Happy Valentine's Day! :)  

12 komentarzy:

  1. This is a really gorgeous mani and so sweet :-) I really like the fact it is purple as well :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii ;) ja czekam na jakiś urlop wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To mam nadzieję, że niedługo się załapiesz :D

      Usuń
  3. That is very sweet! I hope you had a great day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Oh yes, I hope you did as well :)

      Usuń
  4. ferie? ale Ci dobrze, ja już wracam na uczelnie :(
    super wyszło :) też miałam brać udział ale już nie zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nareszcie odpoczynek :D Współczuję powrotu :)
      Dzięki ;)

      Usuń
  5. I love the negative space hearts!! And that purple glitter is really pretty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, glad you like it :) Yeah, I love this glitter, I use it all the time :D

      Usuń