niedziela, 1 lutego 2015

Zimowo po raz ostatni (The last winter mani) ;)

Jak mówi tytuł, to już ostatnie zimowe pazurki w tym sezonie (mam nadzieję) i  to tym razem nie na żaden projekt. Powiedzmy, że mamy króciutki odpoczynek od projektów. Mówię króciutki, bo już za chwilę zaczynam dwa kolejne - przepraszam, ale jeszcze was troszkę pomęczę ;D

As the title says, these are the last winter nails this season (I hope) and this time it's not for a project. Let's say I'm taking a short break from projects and challenges. I say short because in a while I'm starting another two  - sorry :D



Mani, jak już widzicie, wykonałam na konkurs u Ewlyn, którego tematem był zimowy manicure. Długo nie mogłam się zdecydować, aż w końcu drugi raz w tym seznonie postawiłam na śnieżynki, tym razem w typowo śnieżnej kolorystyce ze złotymi akcentami.

So, as you can see, I've done this mani for a competition at Ewlyn's and the topic was (obviously) winter manicure. For a long time I wasn't sure what to do and then I decided to go for snowflakes, 2nd time this season, only this time in a typically snowy colour with a pinch of gold.



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Lasting Colour #110
My Secret #202 Snow White
Wibo Art Liner #38 



Oczywiście nie wygrałam, w końcu było całe mnóstwo bardzo dobrych prac (tutaj możecie je obejrzeć), ale i tak jestem ze swojej dość zadowolona. Dajcie znać co wy myślicie :)
Pozdrawiam!

Of course I didn't win, there was a whole lot of really good works (you can see them here), but I'm quite pleased with mine. And what do you think? :)
See you!

9 komentarzy:

  1. Lubię śnieżynki na paznokciach ;) ale chcę już wiosny ;) a najlepiej lata ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się podpinam pod Lucynkę :)) śnieżynki są ślicznym motywem na paznokciach, ale zdecydowanie chcę już ciepłych dni :D

      Usuń
    2. Ja też marzę już o wiośnie, dlatego od teraz będą wiosenne zdobienia :D

      Usuń
  2. Nigdy nie próbowałam takich wzorków, ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń