niedziela, 29 marca 2015

Akcja Maszyna Losująca #3 Bajka (Fairy tale)

Nareszcie nauczyłam się na sprawdzian z matmy i mogę się wziąć za notkę. To już ostatni sprawdzian w tym roku i w całej mojej karierze szkolnej! Nie mogę uwierzyć, że to tak szybko przeleciało...
A dzisiejsze mani nawet na czasie, bo wraz z Frambuesą cofamy się do okresu dzieciństwa :)

Finally, studying maths is over and I can write a post. It's the last test this year and generally in my school career! Can't believe time flies so fast...
You can say that this mani fits perfectly, because we go back in time to the childhood with Frambuesa :)


Trzecim tematem w akcji była bajka i pierwszym, co przyszło mi na myśl, był Kopciuszek. To jedna z moich ulubionych bajek Disneya, ta historia jest tak piękna, tak romantyczna... Uwielbiałam ją jako mała dziewczynka i uwielbiam nadal :)

Third topic in the project was fairy tale and first thing that came to my mind was Cinderella. This is one of my favourite Disney's animations, this story's so beautiful, so romanctic... I loved it as a little girl and I still love it now, as a recent grown-up :)




Sądziłam, że łatwiej będzie namalować pantofelki, trochę się namęczyłam, a i tak wyszły bardziej na poziomie przedszkolnym :D Na reszcie pazurków french inspirowany suknią Kopciuszka. W zasadzie tylko kolor się zgadza, puściłam tu wodze fantazji :)

I actually thought that painting a shoe would be easier, but it took some time and turned out a bit kindergarten level :D There's french mani inspired by Cinderella's dress on the other nails. Well, just the colour matches, pattern is my pure imagination :)



Użyłam: / I used:


Bell French manicure #03
My Secret #168 Fruit Cocktail
My Secret #202 Snow White
Astor Quick'n go! #378
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Simple Beauty #176
Sensique <3 art #202 Pink holo mist



No! Po godzinie męczenia tego postu (kiedyś wyrzucę ten komputer przez okno) nareszcie jest :) Dajcie znać jak wam się podoba :)
 Pozdrawiam!

Yes! After an hour of writing this post (someday I'll throw this laptop out of the window) it's finally here :) Let me know what do you think :)
See you!    

18 komentarzy:

  1. ale ślicznee :D i pomysł super!
    też muszę coś wymyślic, bo już żarówkę ominęłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* myśl, myśl, już czekam na Twoje zdobienie :)

      Usuń
  2. I love the french manicure! Really cute :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kopciuszkowy motyw na paznokciach :) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yah for school finishing - hard work!

    I like this mani, it's so pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku dni wałkuję w kółko bajkę Kopciuszka ;) moja córa jak się uweźmie to ciągle jedną i tą samą muszę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń