sobota, 7 marca 2015

Cztery żywioły #1 Ogień (Fire)

Nareszcie ten okropny tydzień się skończył. A ja chyba zwariowałam, bo powinnam się uczyć historii, polskiego i matmy do matury, a ja tu się zgłosiłam do czwartego projektu i mam jeszcze w planach dwa mani konkursowe. No ale jak zobaczyłam temat 'Cztery żywioły' u Joanny, to po prostu musiałam się zgłosić :)

Finally this awful week's over. And you'll think I'm crazy, because I should study Polish, maths and history for my matura exam and instead I joined fourth project and have two competition mani planned. But when I saw the topic 'Four elements' at Joanna's I just had to :)


Generalnie główny pomysł, łączący wszystkie wzorki przyszedł mi do głowy od razu. Otóż w podstawówce byłam fanką komiksu WITCH (przyznać się, kto czytał? :p). Opowiadał o pięciu nastoletnich czarodziejkach, mających kontrolę nad żywiołami, i każda miała swój symbol. I właśnie te symbole postanowiłam wykorzystać :)

Actually, the whole idea, connecting all the designs came to me right away. In primary school I was a big fan of a WITCH comic (did you read it too? :p). It was about five teenage witches controlling the elements and each of them had their own symbol. And that's what I decided to use :)





Tematem pierwszego tygodnia był ogień, za którego była odpowiedzialna Taranee. Poszłam w dość oczywisty wybór, czyli płomienie, w dodatku pomarańczowe. Tak naprawdę nic oryginalnego, ale bardzo mi się podoba to mani :)

The first topic was fire, which was a responsibility of Taranee. My choice was quite obvious, the orange flames of course. Nothing original actually, but I like this mani :)



Na serdecznym palcu symbol ognia, a na reszcie płomienie, przy których ćwiczyłam metodę cieniowania i muszę przyznać, że wychodzi mi coraz lepiej :)

A symbol of fire on my ring finger, and some flames on the rest, on which I practiced the shading technique some more and I have to admit it gets better :)



Użyłam: / I used:


Simple Beauty #180
Wibo Celebrity Nails #1 Neon style
Softer Crazy Colours #13
Lemax Lima
Wibo Art Liner #8



Nie jestem w pełni zadowolona z tego mani, zwłaszcza z kształtu płomieni, ale jest niezłe. Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

I'm not entirely pleased with this mani, especially with the shape of the flames, but it's not bad either. Let me know what do you think :)
See you!     

14 komentarzy:

  1. fajne! podoba mi się bardzo przejście kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Przerabiam teraz Witch i Winx na płytach z moją córą ;) Jaka ładna ta celebrytka z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super :) Prawda? Mnie też bardzo się podoba :)

      Usuń
  3. I love it, I think it looks really nice! The flames look good :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, thank you, glad you think so :)

      Usuń
  4. Fajna inspiracja :) Pazurki wyszły super.

    * Ja oglądałam "czarodziejki z księżyca" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też, Sailor Moon to klasyka :D

      Usuń
  5. Kolorki fajne a całość przyjemna.

    OdpowiedzUsuń