środa, 18 marca 2015

Konkurs PRZYWOŁUJEMY WIOSNĘ! :D

Jak widać po tytule, przychodzę dzisiaj z pracą na konkurs u Kasi. Na początku nie miałam pomysłu, potem miałam już pomysł, a za to nie miałam czasu, ale postanowiłam sobie, że wezmę udział choćby nie wiem co, i jestem! :D

As you can see, today I'm coming with my work for Kasia's competition (in free translation - CALLING FOR SPRING). First, I had had no idea. Then I had an idea, but had no time. But I was very stubborn that I will take part no matter what, so here I am! :D


Wiosna od razu kojarzy mi się z tym, że przylatują bociany. Co prawda nigdy nie widziałam żadnego na żywo, ale zawsze bardzo mi się te ptaki podobały, takie majestatyczne, a jednocześnie przynoszące radość (ok, za mało kawy dzisiaj ;p).

When I hear the word spring I think about storks coming back to Poland. Although I've never seen one live, I've always admired them for their majesty and bringing joy (ok, not enough coffee today ;p).



A skoro jest bocian, to musiałam namalować też żabkę, odwróconą tyłem i nieświadomą obecności wielkiego ptaka. Stworzyłam całą historię :D 

And since there's a stork, I needed to paint a frog as well, turned with her back to us, unaware of the huge bird. I made up a whole story :D




Użyłam: / I used:


Poezja #61/2
Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy
Miss Sporty Candy Shine #001 (zakupiony specjalnie z myślą o tym mani, jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie idealnie pasował - bought especially for the occasion, when I saw it I knew it'd be perfect for this mani)
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
My Secret #202 Snow White
My Secret Chalky Matt #238 Black
Eveline Colour Instant #521



Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba i jakie są wasze skojarzenia z wiosną :)
A poniżej pozostałe prace konkursowe, wszystkie cudowne <3

Let me know what do you think about it and what do you associate with spring :)
And below you can see other works for the competition, all gorgeous <3    


20 komentarzy:

  1. cieszę się Joasiu, że udało Ci się zmalować takie piękne wiosenne mani :)) bociek i żabcia są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest bociek to od razu wiadomo, że wiosna nadchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow this looks amazing. :-D I'm loving the stork and the frog hehe :-D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, that's great to hear :)

      Usuń
  4. Świetny bocian i fajowy całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, super, że się podoba :)

      Usuń
  5. Niesamowicie wiosenne pazury! Zarówno bocian, jak i żaba wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiosenna historyjka na paznokciach, bocian wyszedł pierwsza klasa. A od całego zdobienia aż bije wiosna, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, taki miał być efekt, więc super, że widać tą upragnioną wiosnę :D

      Usuń
  7. Ale śliczne zdobienie, podoba mi się :)
    Aż żałuję, że przegapiłam ten konkurs :(
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie ten to inny, ale faktycznie temat był super :D

      Usuń
  8. I love that green polish you used, perfect for Spring! The stork looks awesome as well :) When I think of Spring I just think of nice bright colours and sun! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Yeah, this polish is gorgeous, isn't it? Oh yes, I do love about spring that it's finally sunny :)

      Usuń
  9. Prześliczne :D urzekł mnie bociek i żabka <3 świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobały :D

      Usuń