sobota, 14 marca 2015

Projekt Cztery Żywioły #2 Woda (Water)

Znów nie nadążam ze zdobieniami, tydzień prawie się skończył, a mi zostały jeszcze dwa do zrobienia... Mam nadzieję, że w przyszłym będzie lepiej, bo od środy zaczynają się rekolekcje, więc będę miała troszkę więcej czasu :)
A dziś przychodzę do was z drugim zdobieniem na projekt Cztery Żywiołu u Joanny, tym razem tematem była woda :)

I'm falling behind with the designs again. The week is almost over and I have two more to make... I can only hope that next week I will have at least a bit more free time :)
Today I'll show you a second design for the Four Elements project at Joanna's and this week the topic was water :)



Jak widzicie, znów inspiracją był komiks WITCH, a konkretniej wodna czarodziejka Irma, stąd symbol na serdecznym paznokciu ;)

As you can see, a WITCH comic, or the water guardian Irma, to be exact, was my inspiration again, so you can see her symbol on my ring finger :)



Na początku miałam zamiar namalować fale, ale za późno zauważyłam, że nie mam do tego takich lakierów, jak bym chciała. Postanowiłam więc troszkę się ubrudzić (a nawet bardzo mocno) i spróbować water marble. To było moje pierwsze zetknięcie z tą techniką i nie na wszystkich paznokciach wyszło idealnie, ale będę jeszcze próbować :)

At first I had wanted to paint some waves, but too late I noticed that I don't actually own the colours I needed. Inestead I decided to get a bit dirty (or a lot) and try water marble. It was my first try with this technique and the effect is not perfect on some nails, but I'll be trying it again :)



Użyłam: / I used:


Wibo Art Liner #8
Pierre Rene Top Flex #232 Lazoor
Catrice #15 Denim Moore
Golden Rose Rich Color #74
Simple Beauty #176
My Secret Chalky Matt #243 Blue



Koniecznie dajcie znać co myślicie, może możecie mi coś poradzić, jeśli chodzi o water marble? :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think, maybe you have some advice on water marble? :)
See you! 

10 komentarzy:

  1. Ooh la la, that is really awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks really great Joanne, I love your marble :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, that's good to hear somebody likes it :D

      Usuń
  3. WOW podziwiam! Ja na myśl o WM mam ciarki na plecach - akurat ta metoda w klasycznym wydaniu kompletnie mi nie wychodzi :( znalazłam sobie małe ułatwienie i teraz robię naklejki zamiast maczać palce ;) tym nie mniej - pełen szacun za osiągnięty efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Kasiu :) ja nie jestem jeszcze zadowolona z tego efektu... po ćwiczę jeszcze tą klasyczną wersję, a jeśli nadal nie będzie wychodzić jak bym chciała to przerzuca się na naklejki - na pewno będzie czyściej :D

      Usuń
    2. uwierz mi, że w porównaniu z moimi próbami wyszło Ci świetnie :) u mnie wychodził same gluty... jak wyciągałam z wody, wszystko mi się zlewało i musiałam zaczynać od nowa. Po kilkunastu próbach przestałam mieć ochotę na taką zabawę :( szkoda lakierów i czasu... chyba więcej już próbować nie będę ;)

      Usuń
    3. Mnie też na niektórych paznokciach powychodziły takie gluty i nie wiem ogarniam jeszcze od czego to zależy, bo inne wyszły nie najgorzej.... no i trzeba przyznać, że to dosyć męcząca metoda...

      Usuń
  4. Podziwiam za marblowanie :) wyszło bardzo dobrze jak na pierwszy raz! Ja po swoim pierwszym powiedziałam sobie, że nigdy więcej, upaprana byłam po pachy :) Ale mam teraz swój liquid mask, czy tam inny lateks, więc nie będzie tyle sprzatania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) chyba też się w ten lateks zaopatrzę, na pewno znacznie by ułatwił marblowanie :)

      Usuń