środa, 25 marca 2015

Projekt Cztery Żywioły #4 Powietrze (Air)

Znów połamały mi się paznokcie i wszystkie musiałam drastycznie skrócić :( Jeśli znacie jakąś dobrą odżywkę, napiszcie mi proszę w komentarzach, bo mam już dosyć tego ciągłego łamania...
Tymczasem pokażę wam zdobienie na ostatni tydzień projektu Cztery Żywioły, którego tematem było powietrze.

My nails have broken again and I needed to drastically cut all of them :( If you know any good conditioner, please write in the comments, I'm fed up with my nails...
Meanwhile, today I'll show you the last design for Joanna's project called Four Elements, and this topic was air.


Ostatni tydzień, a więc ostatnia z WITCH, które były moją inspiracją na ten projekt, czarodziejka powietrza Hay Lin :)

Last week, so the last of WITCH girls, that have been my inspiration for this project, the air guardian Hay Lin :)



Szukając jakiegoś pasującego tematycznie lakieru odkurzyłam błękitną miętę z blogerskiej kolekcji Wibo, której nie używałam już dobre dwa lata zakochałam się w niej na nowo :D

Looking for some polish that would match the theme I found this blue mint from Wibo's bloggers' collection. I haven't had it on my nails for two years at least and I fell in love with it again :D



Jako że standardowo nie mam czasu, a do tego bardzo małe pole manewru na tak króciutkich paznokciach, postawiłam a zwykłe, proste chmurki na jasnym niebie :)

Because of my usual lack of time and possibilities on such short nails, I did some simple clouds on light sky :)



Użyłam: / I used:


Wibo Gel Like #7 Blue Lake
My Secret #202 Snow White



Dajcie znać, co myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!   

12 komentarzy:

  1. chmurki na paznokciach ślicznie wyglądają (nawet jak paznokcie są krótkie:) sama myślę nad zdobieniem na ten tydzień, bo nie tak dawno miałam u siebie chmurki i nie chcę się powtarzać... przydałoby się wymyślić coś innego ;)
    a co do odżywek - ja wiecznie zmieniam, ale teraz chyba kupię diamentową z Golden Rose - ma bardzo dobre opinie na różnych blogach, więc dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj tak, twoje chmurki były śliczne, aż się nie mogę doczekać, co teraz wymyślisz :) Ja przez długi czas stosowałam 8w1 z Eveline, ale paznokcie się do niej przyzwyczaiły, w dodatku formaldehyd zaczął działać nie tak, jak trzeba, a niedawno kupiłam z Bell, ale ta z kolei w ogóle na mnie nie działa... :(

      Usuń
  2. Też niestety musiałam skrócić już swoje, bo jednego nadłamałam a tak fajnie urosły po Eveline 8w 1 ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ładnie rosły po 8w1, ale potem zauważyłam, że formaldehyd zaczął niszczyć paznokcie, więc odstawiłam i teraz zaczęły się łamać na potęgę...

      Usuń
  3. Paznokcie krótkie ale ładne :) Genialny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks really good. Your nails will grow again. I always hate cutting mine - sometimes I need to though! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I hope they will soon :) I hate that too, so unless I break one, I just file them from time to time :)

      Usuń