sobota, 21 marca 2015

Projekt Cztery Żywioły - Ziemia (Earth)

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny! Już nie mogłam się doczekać, mam tylko nadzieję, że teraz już będzie ciepło i słonecznie przez cały czas :D
W zasadzie miałam w planach pokazać wam dzisiaj biżuterię na projekt u Sabi, ale postanowiłam, że to na projekt Joanny będzie bardziej na czasie, bo tematem była ziemia :)

Today's the 1st day of spring! I couldn't wait for it and I hope that since today it'll be war and sunny all the time :D
Actually I meant to show you my jewelery mani for Sabi's project today, but it wasn't so spring-y cheerful and I decided that the one for Joanna's project Four Seasons will be far better, because the topic was earth :)


Znów zainspirowałam się komiksem WITCH, mianowicie czarodziejką Cornelią (która była moją ulubioną), i pięknymi cieniowanymi kwiatkami PinkFlyingCow87.

Again I was inspired by the WITCH comic and the earth guardian Cornelia (who was my favourite, btw) and by beautiful shading flowers of PinkFlyingCow87.
 


Na serdecznym paznokciu mam więc symbol ziemi, a na pozostałych znane wam już kwiatki, tym razem w nieco innym kształcie i kolorach - różowym i żółtym.

On my ring finger I have an earth logo and the flowers, that you should already know, this time in different shade and colours - pink and yellow.



Jak widzicie, utrzymałam to w takiej wiosennej, roślinnej tonacji i myślę, że doskonale się wpisuje w temat ziemia. Jak tak teraz patrzę na zdjęcia, to wyglądają troszkę niechlujnie, na żywo wyglądają dużo lepiej :)

As you can see, I kept it green and plant-y, all about spring, and I think it fits really well to the topic. But it looks better live, in the photos it seems a bit messy, I don't know why :)



Użyłam: / I used:


Golden Rose #361
My Secret Chalky Matt #238 Black 
Wibo Art Liner #8
Sally Hansen Diamond Strenght #230 Sweetie Pie
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Essence Colour&Go #150 upper green side
Poezja #61/2



Dajcie znać jak wam się podoba i jak spędziliście pierwszy dzień wiosny :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts and how did you spend the 1st day of spring :)
See you! 

6 komentarzy:

  1. chyba już wiesz, że uwielbiam kwiaty na paznokciach? w każdej wersji wyglądają po prostu pięknie
    fajnie wykombinowałaś z tym serdecznym palcem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like this mani too. It's so pretty :-D

    OdpowiedzUsuń