czwartek, 12 marca 2015

Projekt Maszyna Losująca #2 Żarówka (Light bulb)

Nareszcie mam troszkę czasu, żeby napisać post. Ten tydzień jest tak zwariowany, same sprawdziany i kartkówki, a mam jeszcze trzy mani do zrobienia... Nawet nie wiecie jak marzy mi się lato... :)
A dzisiejsze mani na drugie już wyzwanie u Frambuesy, jesteśmy na półmetku :)

Finally I have some time to write a post. This week is so crazy with all this tests and exams and I have three more manis to do... Can't wait for summer :)
And today's design is for a second Frambuesa's challenge, we're halfway through :)


Na początku wydawało mi się to najtrudniejszym wyzwaniem w całym projekcie, kompletnie nie wiedziałam co z tą biedną żarówką zrobić. Pomysł przyszedł nagle i niespodziewanie :)

Since the very begining I've thought it was the hardest challenge of this whole project. I had absolutely no idea what to do with this poor light bulb. And then it came - suddenly and unexpectedly :)



Postawiłam na "żarówiasty" neonowy pomarańcz, który znalazłam w czeluściach swojej kolekcji, oraz tradycyjną żaróweczkę na serdecznym. Chyba jeszcze nie nosiłam nigdy tak wyrazistych kolorów o tej porze roku, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :D

I decided to use a neon orange I've randomly found in my collection, and a traditional bulb on the ring finger. I think I've never actually worn that kind of colours in the pre-spring season, so it's a first for me :)



Użyłam: / I used:


Lemax Dzbanek
Miss Sporty #202 Snow White
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Colour Alike #475 Szarość dnia



Dajcie znać, czy wam się podoba mój pomysł :)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked my idea :)
See you!

12 komentarzy:

  1. Slicznie CI wyszło, a żarówiaste kolorki może przywołają słoneczko więc są jak najabrdziej wskazane ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) no mam nadzieję, bo pogoda bardziej jesienna jak na razie :D

      Usuń
  2. Żarówka jak prawdziwa :) Kurczę ja nie mam zbytnio pomysłu na ten temat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) na pewno coś wymyslisz, dobre pomysły przychodzą do głowy, kiedy się ich nie spodziewasz :D

      Usuń
  3. Kolor faktycznie bardzo wiosenny, a żarówka wyszła Ci świetnie, bardzo szczegółowe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice orange and I like the bulb! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna żarówka! w przenośni i dosłownie. A jak z kryciem tego Lemaxa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Słabo niestety, musiałam dać go na biały lakier, a i na nim jeszcze 2 warstwy...

      Usuń
  6. I love the bulb, and this orange is seriously cool!

    OdpowiedzUsuń