niedziela, 8 marca 2015

Projekt NAILART #4 Lekcja geometrii (Geometry lesson - Op art)

Udało się, wyrobiłam się ze wszystkimi zdobieniami w tym tygodniu! :D Ale od jutra znów mam tyle do zrobienia i pięć zaplanowanych mani, mogę tylko mieć nadzieję, że wyrobię się na czas :)
Tymczasem pokażę wam zdobienie na czwarty tydzień u Sabi :)

I made it, all of my designs for this week! :D But tomorrow starts another hectic week and I have five manis planned. I can only hope that I'll be able to do everyting on time :)
Meanwhile, I"ll show you a design for fourth week at Sabi's :)


Tak odkładałam ten op art na sam koniec tygodnia, bo myślałam, że będę na niego potrzebowała najwięcej czasu. A okazało się, że mani było bardzo proste i szybkie - takie niespodzianki mi pasują :)

I was postponing this op art for the weekend, because I thought I'd need much more time for this. It turned out to be very quick and easy - I like such surprises :)



Miało być hipnotycznie, no i jest! Bardzo dobrze mi wyszło na serdecznych palcach, wydaje mi się tylko, że na środkowych czarne elementy są troszkę zbyt grube i krzywe. Ale nie wiedziałam, czy ten pomysł w ogóle wyjdzie, kiedy widziałam go w mojej głowie, więc jestem bardzo zadowolona :)

It was meant to be hypnotizing, and so it is! It looks good on the ring fingers, but the black elements on the middle fingers seem to be too thick and too chaotic. But I'd had no idea, if this idea woud even work out, when I had it in my head, and I'm very happy with the result :)



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Sally Hansen Diamond Strenght #230 Sweetie Pie (mój nowy nabytek, zakochałam się w tym kolorku - my new purchase, I love this colour)
Wibo Art Liner #13



Dajcie znać, jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!     

20 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło ;) super ten kolorek SH ;) wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) prawda? Tez od razu zwróciłam na niego uwagę :)

      Usuń
  2. Ręczne? Wow! Ja tak nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręczne, ręczne :D W sumie nie było takie trudne :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne :) I świetny kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mnie też się bardzo podoba ten kolor :)

      Usuń
  4. This is really nice. I like your design! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor od SH piękny <3 wzór na paznokciach wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hey there my dear :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog|Facebook | Bloglovin| Headers I made

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ten różyk jest prześliczny! Nie mogę się napatrzeć jak ładnie komponuje się z bielą! Brawo za włożoną pracę i ręczny malunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Cudownie się prezentuje, taki cukierkowy :D dzięki :)

      Usuń