niedziela, 15 marca 2015

Projekt NAILART #5 Bajkowa kraina (Icon nail design)

Mam już dosyć szkoły, matury i tego wszystkiego, ja chcę już wakacje... W każdym razie, jeszcze tylko jedno mani do pokazania (poza tym dzisiejszym) i ten tydzień mamy z głowy, można zabierać się za następny :)
A dzisiaj zdobienie na projekt u Sabi, a tym razem tematem były icon nails :)

I'm fed up of school, matura exam and everything else, I'm longing for summer... Anyways, I have just one mani to show (besides today's) and this week is off the hook, I can paint for another one :)
And today I'll show you a mani for Sabi's project, this week the topic was icon nails :)


Szczerze mówiąc cały tydzień odkładałam sobie to zdobienie, bo myślałam, że będzie trudniejsze i będę potrzebowała na nie dużo więcej czasu. A okazało się, że było całkiem łatwo i szybko :)

Honestly speaking, I've been putting aside this mani all week, thinking it'd be harder and I'd need much more time. It turned out exatly the opposite :)



Muszę subiektywnie przyznać, że miśki wyszły mi urocze, jestem z nich bardzo zadowolona. I były bardzo proste do wykonania. Poza tym od dawna marzyło mi się połączenie pastelowego różu z brązem, więc wykorzystałam tę okazję :)

I have to subjectively admit that the bears turned out to be so cute, I'm really pleased. And they weren't so hard to do at all. I also took the chance to do my latest nail art dream, combining brown and pastel pink :)



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Golden Rose #266
Essence I <3 trends #04 cupcake topping (nabytek z nowej kolekcji, zakochałam się - new collection purchase, I love it)
Essence Wild Craft #04 Rosewood Hood
Wibo Art Liner #13



Dajcie znać jak wam się podobają misie i co jakie postacie u was gościły w tym tygodniu :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my teddy bears and what did you have on your nails this week :)
See you!     

18 komentarzy:

  1. Great mani Joanne. I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te misiaki Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu - coraz piękniejsze robisz zdobienia :)) misie wyszły Ci przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa :)

      Usuń
    2. ależ nie ma za co ;)) jesteś idealnym dowodem na to, że praktyka czyni mistrza :D

      Usuń
    3. W sumie jak spojrzeć na moje bazgroły prawie rok temu, to faktycznie wychodzi juz lepiej :)

      Usuń
  4. Miśki są świetne, całość ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, that is super cute, I love it! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, thanks, that's so sweet of you :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  7. Super mis też kiedyś takie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodziaki <333333 zakochałam się :D cudne!

    OdpowiedzUsuń