niedziela, 22 marca 2015

Projekt NAILART #6 Na bogato! (Biżuteria na paznokciach - Nail jewellery)

Czeka mnie bardzo męczący tydzień, więc bardzo chciałam wyrobić się z tym postem jeszcze dzisiaj. Ale jest wiosna, piękna, słoneczna wiosna, nareszcie się doczekałam :D
A dzisiaj pokażę wam obiecaną wczoraj biżuterię na pazurkach na projekt u Sabi :)

This week is gonna be so hectic and I wanted so badly to write this post yet today. But spring has come, beautiful, sunny spring, I couldn't wait :D
And today I'll show you my jewellery nails that I promised you yesterday for Sabi's project :)


To chyba najluźniejszy temat z całego projektu, a ja wbrew pozorom na początku w ogóle nie miałam pomysłu na to mani. A potem znalazłam w Naturze cudowny brokat z My Secret i musiałam go użyć :)

This is probably the most casual topic in this project, I mean you can do practically anything, but I had no idea what to do. And then I found this beautiful My Secret glitter in a drugstore nad I had to use it :)



Aby jednak mój brokat nie czuł się samotny, dołożyłam do niego też niedawno zakupione płatki z Catrice, mające przypominać kawałki muszelek, i jakiś stary łańcuszek. Szczerze mówiąc, myślałam, że trudniej będzie przeciąć srebro. Ale może to nie było srebro :D

So that my glitter wasn't alone, I added some recently bought flakies from Catrice, that were to imitate pieces of shells, I think, and an old chain. Actually, I thought it'd be harder to cut silver. But maybe it wasn't silver afterall :D



Użyłam: / I used:


Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer
Catrice Celtic Nail Flakes C01 Pinkadoxa
My Secret 3D Glitter Nails #2



Dajcie znać jak wam się podoba i czy lubicie biżuterię na pazurkach :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think and if you like jewellery on your nails :)
See you!       

25 komentarzy:

  1. Wow! Zaszalałaś na całego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło :) ja miałam jeszcze jeden pomysł no ale przez komputer....no zobaczcę może jeszcze jakoś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) może się uda, jestem bardzo ciekawa co tam wymyśliłaś :)

      Usuń
  3. brokat i łańcuszki wyszły czadersko :)) płatki niestety do mnie nie przemawiają, jak dla mnie zrobiły już za duży tłok - ale w końcu miało być na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że troszkę przeładowały to mani, ale cóż, jest na bogato :D

      Usuń
  4. Ciekawie! Biżuterię na paznokciach lubię. Bardziej niż gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wolę gdzie indziej, na pazurkach o wszystko mi się haczy :)

      Usuń
  5. Ciekawie! Biżuterię na paznokciach lubię. Bardziej niż gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten łańcuch podbił moje serce! Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też mi się bardzo podoba łańcuch na paznokciach :)

      Usuń
  7. Śliczny ten lakier ♥ No i brokat ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Prawda, jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię biżuterię na paznokciach, dlatego ten tydzień był dla mnie bardzo przyjemny. Już 5 dni noszę swoje mani i jeszcze ani jeden cekin nie odpadł :) Twoje pazurki są świetne, bardzo podoba mi się ten łańcuszek - świetny pomysł :D No i rzeczywiście te płatki wyglądają jak kawałki muszelek :) Razem tworzy to świetną całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Łał, no to super Ci się trzyma, mnie większość ozdób spadła jeszcze tego samego dnia :)

      Usuń
  10. fajne te kamyczki pierwszy raz widze cos takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są dość oryginalne :)

      Usuń
  11. What a great mani. I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. This looks really cool! Great interpretation of the theme! And btw I read your next blog post too and I would suggest to use OPI Nail Envy for stronger nails - have you tried it yet? It really works for me :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I've never had any OPI's conditioners, but I'll check it out and maybe give it a try :)

      Usuń