piątek, 27 marca 2015

Projekt NAILART #7 Brudna robota (Water marble)

Dopiero co wróciłam ze szkolnej pielgrzymki do Częstochowy, wszystko mnie boli po wczorajszym WFie (cały rok nic nie robić i nagle zdawać gimnastykę na ocenę - tak to tylko u nas :p), ale nie jestem jeszcze zbyt zmęczona (o dziwo!), więc postanowiłam napisać tego posta.
A dzisiaj ostatnie już mani na projekt Sabi. Szkoda, że to już koniec, bo bardzo mi się podobały wyzwania i nauczyłam się kilku nowych technik zdobienia pazurków :)

I've just come back from the school pilgrimage to Częstochowa, and my whole body's in pain after yesterday's PE (do nothing for the whole year and suddenly do gymnastics for a grade - just in my school ;p), but I'm not that tired yet, so I decided to write this post yet today.
And I'll show you my last mani for Sabi's project. It's such a shame it's over, I really liked the challenges and I've learned some new nail techniques :)


No cóż, moje WM nadal nie jest idealne, ale już zdecydowanie lepsze niż poprzednio. Pomimo całego bałaganu, jaki mu towarzyszy, przekonałam się jednak do tej metody. Na pewno nie będzie to moja najczęściej wykorzystywana metoda, ale chciałabym jeszcze poćwiczyć, żeby choć trochę przypominało to te cuda, jakie można znaleźć w internecie :D

Well, my WM is still not perfect, yet definitely better than the last one. Despite all the mess, that it creates, I liked this nail art technique. Sure, it won't be my most-used method, but I'd like to practise it a bit more, so that my effect looked more like those beauties on the Net :D



Kolorki wybrałam przypadkowo, tak mi się akurat nawinęły, na kciuku zaś dodałam piasek ze starej kolekcji Wibo, żeby nie było monotonnie. Niestety nie załapałam się wczoraj na dzienne światło i zdjęcia robiłam dzisiaj telefonem w autobusie, więc wybaczcie, że troszkę roztrzęsione :)

Colour were actually chosen at random, I also added a sand polish from an old Wibo's collection. Unfortunately, I was late for the daylight yesterday and I had to take photos today in a bus, so the're a bit shaken :)



Użyłam: / I used:

 
Wibo Candy Shop #1
Diadem #317
Diadem #319
Sally Hansen Diamond Strenght #230 Sweetie Pie
My Secret #202 Snow White



Denerwują mnie tylko te kropelki wody, które zostają na paznokciach i niszczą mi wzorek. Może wiecie co na to poradzić? Dajcie znać, jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

What annoys me the most are these water drops that stay on the nail and destroy the whole design. Do you know what to do about it? Let me know about this and generally how do you like it :)
See you!

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) wskazujący prawej dłoni ma chyba najlepszy wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mi się tak wydaje :D

      Usuń
  2. własnie tworze swoje :) nieźle Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To czekam, co też Ci wyjdzie :D

      Usuń
  3. Dobrze jest :D te kropelki wody też mnie doprowadzają do szału xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dobrze, że nie jestem w tym sama :D

      Usuń
  4. ładne :) to jest technika przy której zapaćkam wszystko w około, a i tak mi się nie uda :( zawsze mam bardzo grubą warstwę lakieru i się gdzieś zaciągnę albo dotknę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też tak mam niestety, ale wierzę, że będzie lepiej :D

      Usuń
  5. Wyszło jak zawsze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od Ciebie to aż się zarumieniłam :D Dzięki :)

      Usuń
  6. Piasek bardzo tu pasuje, a całość fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this design and the colours you've used :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great colour scheme! I so want to learn to break the code of marbling :)

    OdpowiedzUsuń