niedziela, 1 marca 2015

Projekt U Aggi eN #4 Roślina (Plant)

Ja nie chcę jutro wracać do szkoły... Zwłaszcza, że mam w perspektywie trzy sprawdziany we wtorek :( Z drugiej strony, we wtorek jedziemy też do opery na Straszny Dwór i nie mogę się doczekać :)
Ale cóż, przede mną ostatni wieczór ferii i pokażę wam dzisiaj kolejne mani na projekt Aggi, a tym razem tematem była roślina, więc pole do popisu ogromne :D

I don't wanna get back to school tomorrow... And we have three exams on Tuesday :( On the bright side, we're going to the theatre on Tueasday as well and for that I can't wait :) 
However, I'm having my last evening of winter break and I'm gonna show you a mani for Aggi's project. This week the topic was a plant - so many possibilities :D


Znów zainspirowałam się filmikiem PinkFlyingCow87, koniecznie obczajcie jej kanał, bo dziewczyna ma talent i jest mega pomysłowa :) Tym razem zdecydowałam się na żółte... w sumie nie wiem jakie to kwiatki, bo nie znalazłam nazwy, ale bardzo mi się podobają :)

My inspiration was PinkFlyingCow87's video again, you need to check out her channel, because the girl is super talented and creative :) This time I decided to do yellow... I don't actually know the name of these flowers, but the're really cute :)




Mnie co prawda nie wyszło tak perfekcyjnie, ale i tak jestem zadowolona z tego wzorku. Nie był może jakoś szczególnie trudny, ale bardzo precyzyjny i czasochłonny, więc tym bardziej jestem z siebie dumna. No i w wiosennych kolorkach, żeby obłaskawić troszkę pogodę, która nadal jest bardziej jesienna niestety :)

My version is not as perfect, but I'm pleased with this design anyway. It's not like extremely difficult, but very precize and time-consuming, so I'm proud of myself. And I made it bright and colourful to quell the weather, because it's more like in the autumn now :)



Użyłam: / I used:




Golden Rose #361
My Secret Chalky Matt #238 Black
My Secret #202 Snow White
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Rimmel Salon Pro #705 Reggae splash
Essence Colour&Go #150 Upper green side
Bell Air Flow



No i przepraszam za zdjęcia, które może nie są świetnej jakości, ale znów na szybko łapałam dzienne światło. Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

And I'm sorry for the photos, which aren't perfect quality, but I tried to catch some daylight again. Let me know of your thoughts about it :)
See you!    

18 komentarzy:

  1. Wcale Ci się nie dziwię, że Ci się do szkoły nie chce wracać. Ja już jutro mam 4 sprawdziany, a we wtorek i środę...wole nawet nie wspominać. Mani piękne, ja jednak postawię na stemple z braku czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też nieciekawie... też klasa maturalna?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To super, że Ci się podobają, dzięki :)

      Usuń
  3. Super cute flowers!! I follow PinkFlyingCow87 too, she does great designs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Oh yeah, her designs are beautiful <3

      Usuń
  4. Nice nail art, very pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uh, that is super sweet! Well done mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O bardzo ciekawe kwiatki ;-) Fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po paznokciach widać, że wiosna już tuż, tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie mogę się jej już doczekać :D

      Usuń