środa, 4 marca 2015

Projekt u Aggi eN #5 Zwierzę (Animal)

Ten tydzień jest tak niewiarygodnie zalatany, że dopiero dzisiaj znalazłam troszkę czasu, żeby w ogóle przemalować paznokcie... A i tak właśnie mi się przypomniało, że coś jeszcze miałam załatwić :D
W każdym razie, dzisiaj już 5 tydzień projektu u Aggi, aż trudno uwierzyć, że za tydzień już ostatnie wyzwanie :)

This week is so unbelievably hectic, today's the first day I've found some time to at least repaint my nails... And I've just recalled I'd forgotten about something anyway :D
Today I'm gonna show you a mani for 5th week of Aggi's project, can't believe it's almost over :)


Temat bardzo mi podpasował, bo już od dawna wiedziałam, co zamierzam namalować, zwłaszcza, że przegapiłam w tym roku Dzień Kota. Tak, tak, u mnie w tym tygodniu kociaki! :)

The topic really fits me, I've known what I wanted to paint since the very beginning, especially that I've missed Cat's Day this year. Yes indeed, I did cats this week! :)


   
Miałam akurat ochotę na pastele, więc na lawendzie i jasnym różu, namalowałam sobie kociaki, leżące i siedzące, dodałam też odciski kocich łapek. Wzorek był bardzo łatwy i szybki - na szczęście, bo czekała mnie jeszcze nauka :)

I've felt like having pastels this week, so on lavender purple and baby pink I've painted my kittens, lying and sitting, with some cat's paws. This design is very quick and easy - fortunately, because I had some study to do :)



Użyłam: / I used:


Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer
Lemax Gala
My Secret Chalky Matt #238 Black


  
Dajcie znać jak wam się podobają moje kociaki :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think of my cats :)
See you!

20 komentarzy:

  1. A to teraz nie jest tydzień z rośliną ? :P pazurki super ! miauu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie Kochana, to już zwierzaki :D dzięki :)

      Usuń
  2. ale słodziaki :)) też myślę o kotkach, ale jestem tydzień w plecy z projektami... u mnie dziś dopiero 4 tydzień u Aggi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) znam ten ból, u mnie też totalny brak czasu...

      Usuń
  3. Świetne koty, brawo! Całość przyjemna, z chęcią ponosiłabym takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  4. Nice mani. I really like the cats and I love the paws :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, thank you, that's so nice to hear :)

      Usuń
  5. Super cute!! Your cat silhouettes look really good, I love the curly tail ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, so glad you like them :)

      Usuń
  6. świetny mani, wzorki boskie *-*

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Thanks, that's so nice to hear :)

      Usuń