poniedziałek, 16 marca 2015

Projekt u Aggi eN #6 Imię (Name)

Dzisiaj tak na szybciutko, bo chyba zarwę nockę nad historią :(
Troszkę po czasie, ale jest - ostatnie wyzwanie zeszłego tygodnia i zarazem ostatnie wyzwanie projektu u Aggi eN. Szkoda, że to już koniec, bo świetnie się bawiłam przy tych tematach, bardzo mi się podobały :)

Fast and short today, gonna study history all night :(
A bit after the deadline, but here I am - with the last challenge of this week and the last challenge of Aggi's project. Such a shame it' over, I liked these topis so much :)


Od początku nie miałam żadnego pomysłu na ten tydzień, ale potem znalazłam u Aggi w inspiracjach taką fajną Marilyn i musiałam ją zrobić :)

From the very beginning I had no idea for this week, but then I found this great Marilyn in Aggi's inspiration post and I had to do her :)




  
Mam ostatnio nastrój na pastele, prawdopodobnie wiąże się to z nadzieją na prawdziwą wiosnę, więc połączyłam sobie róż i błękit z Rimmela. Cóż, moja Marilyn nie do końca wygląda jak Marilyn, ale co tam :D

I feel like having pastel nails lately, which is probably connected with hope for a real spring weather, so I got them in Rimmel's pink and blue. Well, my Marilyn isn't exactly Marilyn, but whatever :D



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Wibo Art Liner #13



Dajcie znać co myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!   

10 komentarzy: