środa, 8 kwietnia 2015

Akcja Wzór do naśladowania

Całkiem niedawno usłyszałam o akcji pt. Wzór do naśladowania, organizowanej przez DKMS z powodu Światowego Dnia Raka Krwi 28 marca. Chodzi o to, żeby propagować ten dzień i zachęcać do rejestracji na www.dkms.pl jako dawcy szpiku lub komórek macierzystych, a wystarczy tylko zdobienie na paznokciach ze znakiem "&" :) Więcej informacji znajdziecie tutaj.

So, not so long time ago I heard about this DKMS' action called 'Role model' (free translation) because of World Blood Cancer Day on March 28th. The thing is to promote this day and attract people to register as a bone marrow or stem cells donor, just by painting an "&" sign on your nails :)



Wzór może być bardzo prosty, ważne tylko, żeby zachowane było przesłanie. I tak też zrobiłam :)

The design can be very easy, the important thing is to show a message. And so I did :)



Pomyślałam, że znak czerwony znak "&" najlepiej będzie się prezentował na śnieżnobiałym tle. Resztę paznokci pomalowałam na czerwono, żeby nie było zbyt nudno, ale też nic już nie dodawałam, żeby nie przeładować tego zdobienia.

I thought that the red '&' sign would look best on snow-white background. The rest of my nails I painted red so they weren't too  boring, but I didn't add anything alse, so the design wasn't overloaded as well.



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Eveline Colour Instant #521



Już myślałam, że nie napiszę tego posta, bo mój komputer od jakiegoś czasu już doprowadza mnie do szału. Na szczęście udało mi się dorwać do laptopa taty :) Dajcie znać jak wam się podoba, mam nadzieję, że też weźmiecie udział w akcji.
Pozdrawiam!

I thought I was never gonna write this post, my computer has been literally driving me crazy for quite some time. Fortunately I got to my dad's laptop :) Let me know of your thoughts about the mani and I hope you'll get involved in donation as well.
See you!

16 komentarzy:

  1. Też malowałam już w tamtym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great idea!
    Funny fact: I draw my "&"s the other way around :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, the idea is awesome :)
      Well, it happens :D

      Usuń
  3. Fajna akcja i super, że się włączyłaś ;c Ja niestety ani krwi, ani szpiku oddawać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja i bardzo ładny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja - ja jestem w bazie już od dawna :) muszę coś zmalować w najbliższym czasie dla DKMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmaluj koniecznie, akcja jest fantastyczna :)

      Usuń