sobota, 4 kwietnia 2015

Lovely Pastel Pepper #1

Bardzo dawno nie było już u mnie recenzji, a mam wam tyle nowych i nie całkiem nowych piękności do pokazania. Do tej pory skupiłam się na zdobieniach, ale teraz, przed maturą, będzie ich zdecydowanie mniej. Nie ukrywam, pomalowanie paznokci jednym kolorkiem i obserwowanie jak się zachowuje na paznokciach jest dużo szybsze i wygodniejsze, a ja muszę porządnie wziąć się za naukę :(
A więc pokażę wam dzisiaj nowość od Lovely, czyli pastelowo-marmurkowy lakier z edycji limitowanej. Za 8 ml kosztował bodajże 7 zł i jak na razie kupiłam jeden odcień, ale na pewno wybiorę się jeszcze po ten drugi.

Long time passed since the last review here, and I have a lot of new (and no-so-new) pretties to show you. Until now I've been focusing on nail art, but there won't be so many of them before matura exams. Honestly speaking, painting nails on one colour and watching its behaviour is much quicker and more convenient, and that's what I need right now, I have to study a lot more :(
So today I'll show you a novelty from Lovely, a pastel-marbled polish from a limited edition. It has 8 ml (0.27 fl oz) and was very cheap. I got one shade yet, but I'll definitely be buying another one.


Kolorek to taka koralowa cegła z czarnym maczkiem, czego może nie widać w buteleczce, bo na paznokciach wypada nieco ciemniej. Wykończenie jest chyba podobne do marmurków z Lemax, ale nie jestem w stanie ocenić, bo ich niestety nie mam. W każdym razie maczek tworzy taką chropowatą powierzchnię, która nie znika po dodaniu top coatu.

The colour is like a coral brick with black poppy, which might not be visible in the bottle, because on the nails it appears a bit darker. Finish is probably similar to the Lemax marble polishes, although I don't onw any of them so I can't compare. Anyways, the poppy makes the surface kinda rough, and it doesn't disappear after adding top coat.


Aplikacja była bardzo fajna. Pędzelek jest płaski, szeroki, prosto ścięty, konsystencja co prawda dość rzadka, ale kryje po 1 (!) warstwie i bardzo szybko schnie.

The application was really nice. Brush is flat, wide and square-cut and although consistency's more thin, full cover we get after 1 (!) coat, that dries very fast.


Trwałość nie najlepsza, ale jak na Lovely całkiem niezła. Drugiego dnia starł się na końcówkach, a trzeciego pojawiły się małe odpryski. Ze względu na ten maczek zmywa się koszmarnie, polecam folię aluminiową :)

Lastinng's not so good, but as for Lovely not bad either. On second day the edges were rubbed and on third small chips appeared. Because of this poppy removing is a nightmare, I'd recommend using aluminium foil :) 


A na koniec chciałabym życzyć wam Zdrowych, Wesołych, Spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół :)
Pozdrawiam!

At the end I want to wish you Happy Easter, healthy, calm, spent with family and friends :)
See you!

  

20 komentarzy:

  1. What a great looking polish, I do like such finishes like pepper hehe :-D

    Enjoy your weekend. I'll been working :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I do like them too :)
      Thanks :D

      Usuń
  2. Mnie też w przypadku tego kolorku wystarczyła jedna warstwa, ale niebieski potrzebował już dwóch ;) Marmurków Lemaxa mam kilka, które zresztą bardzo lubię i w nich ten maczek jest o wiele drobniejszy i potrzeba trzech warstw , aby pokryć paznokieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the look of that polish! :)
    Happy Easter to you too :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor jakoś mi nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolorek, mi się bardzo podoba:)
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this one!! It's a nice cheerful colour and the speckles in it look great :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski bardziej mi się podoba - ten kolor jest taki jakiś "nie mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak, mnie oba się bardzo podobają :D

      Usuń
  8. Lemaxy mają drobniejszy ten maczek - mam jeden, różowy. Kurcze, też ostatnio mam mniej czasu na wymyślniejsze zdobienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :) Niestety, brak czasu to najgorszy wróg blogerki...

      Usuń
  9. Bardzo ładny ten lakier :) Podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mnie też bardzo się podoba :)

      Usuń
  10. Mnie zachwycił ten niebieski z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, już się w niego zaopatrzyłam :)

      Usuń