poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Projekt Maszyna Losująca #4 Tornado

Matura nie wybiera, nie mogłam w ogóle znaleźć czasu, żeby napisać tego posta, ale dzisiaj mam troszkę luźniejszy dzień, więc jestem.
A przychodzę z ostatnim mani na projekt u Frambuesy. Bardzo podobała mi się ta akcja, tematy były ciekawe i naprawdę wymagały namysłu. Szkoda, że to już koniec - teraz już nic mnie nie odciąga od nauki :D

Because of the preparations for my matura exams I had absolutely no time to write this post until now, so here I am. 
I'm coming with the last of manis for Frambuesa's project. I really liked the idea, topics were interesting and really challenging. Such a shame it's over - now nothing's pulling me away from studying :D


Ostatnim wyzwaniem było tornado. Na początku nie miałam pomysłu, ale jak tak główkowałam, to skojarzyło mi się z chaosem, bałaganem. Więc moje paznokcie są w tym tygodniu bardzo chaotyczne :)

The last challenge was a tornado. At first I hadn't had any idea, but as I was thinking, I asociated it with a mess, a chaos. So my nails are really chaotic this week :)



Na początku na bazie nude pomaziałam troszkę wachlarzowym pędzelkiem w różnych kolorach lakierów, co dało pseudo efekt tornada (cóż, na większości paznokci :p), a na to nałożyłam holograficzny brokat, żeby było jeszcze bardziej 'messy'.

First step was a nude base, which I painted with a fan brush dipped in various colours of polishes. That gave the tornado effect (well, on most of the nails :p). On top of that I put some holo glitter, so it was even more messy.  



Użyłam: / I used:



Simple Beauty #180
Colour Alike #200 Strażnik Teksasu
Eveline Colour Instant #521
Colour Alike #475 Szarość dnia
Essence Effect #22 I <3 magic 
Essence Nail Art Brush 




Dajcie znać, jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!
 

12 komentarzy:

  1. Fajne tornado wyszło :) Ja miałam też pomysł na tornado, ale z powodu iż u Frambuesy projekt stanął na bajce to już nie robiłam... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a ja zrobiłam, bo temat fajny, to chciałam dokończyć projekt :D

      Usuń
  2. This looks really cool :-D I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, lubię manicure wachlarzykowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. Fajna kolorystyka tego funbrusha :))
    podziwiam wytrwałości w realizacji projektów, ja się niestety ostatnio trochę zaniedbałam... Frambuesa też chyba nieco o nas zapomniała, więc czuję się po części rozgrzeszona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) tak już mam, że zwykle narzekam strasznie na terminy, ale mimo to staram się ich dotrzymywać choćby nie wiem co, bo jak już sobie coś odpuszczę, to potem nie mogę się za to zabrać :)

      Usuń