czwartek, 30 kwietnia 2015

Wiosna z Lakierową Obsesją :)

Nie mam pojęcia, kiedy uda mi się wreszcie nadrobić zaległości na waszych blogach. I tak już robię to w każdej wolnej chwili, w przerwach między nauką do matury. A już sobie wyobrażam, jak to będzie wyglądało w maju...
Boję się tej matury coraz bardziej, w dodatku dopiero teraz zaczynam sobie uświadamiać, że po jej zakończeniu większości mojej klasy już nigdy nie zobaczę, chyba że na jakimś spotkaniu po latach. Dzisiaj uderzyło mnie to z taką mocą, że przepłakałam całe śniadanie :)
Tymczasem muszę już odpocząć od Wesela, Dziadów i Pana Tadeusza, więc pokażę wam dzisiaj zdobienie, które wykonałam na konkurs na FB u Lakierowej Obsesji. Nie udało mi się niestety wygrać, Kamila była bezkonkurencyjna :D

I have no idea when will I be able to finally catch up with your blogs. I'm reading and adding comments every free moment I have and there's still more and more. And I can't even imagine how will it look in May, during my matura exams...
I'm really, really scared of my finals and, as if it wasn't enough, now I'm starting to realise, that most of my former classmates I won't see ever again, unless on some 20-years-later reunion. It hit me so hard today that I cried the whole breakfast :)
Meanwhile, I need to take a break from those weird, ridiculous set books, so I'll show you a design I made for a competition at the Lakierowa Obsesja's fanpage. I haven't won actually, but Kamila was unbeatable :D



Miało to być wiosenne mani, które wykonałam trochę na spontanie. Zaczęłam od distressed nails na trzech paznokciach, bo chciałam coś takiego wiosenno-trawiastego. Na kciuku i serdecznym na początku chciałam większe różyczki na czysto białym tle, ale potem domalowałam te złote paseczki i wyszło jak wyszło :D

So, it was meant to be a spring mani and in my case it was kinda spontanious. I started with distrassed nails on three of my fingers, because I wanted something like springy-grass (I guess ;p). I first thoughts the roses would be bigger, on plain white background, but then I painted these golden stripes and you see how it turned out :D



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Colour Alike #476 Prząśniczka
Sally Hansen Complete Salon #672 Jaded
Essence Colour&Go #150 upper green side
Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy
Golden Rose Rich Color #77
Eveline Colour Show #675
My Secret Chalky Matt #238 Black



Koniecznie dajcie znać, co myślicie. Mnie się to mani tak podobało, że nosiłam je przez cały tydzień, a nawet poszłam w nim na zakończenie szkoły :)
Nie wiem szczerze mówiąc, czy do poniedziałku będzie jakiś post, więc życzcie mi powodzenia na maturze, a jeśli są tu jacyś maturzyści tegoroczni, to ja również życzę połamania długopisów! :D
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts. I liked this mani so much, that I kept it on my nails for a whole week, even for my graduation :)
I don't know actually if there'll be any post until Monday, so keep your fingers crossed for me! :D
See you!

20 komentarzy:

  1. powodzenia na maturach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous mani :-D

    My husband as been studying like crazy for his exams. 4 more weeks of hard work and if he passes that's him into University in September. Good luck :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Ananka and good luck to your husband, too! :)

      Usuń
  3. Wiosennie i fajnie! tak, prawda, żal rozstawać się ze swoją klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) no niestety, ciężko po 3 latach razem...

      Usuń
  4. Fabulous! I really hope your exams will go well :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the golden stripes in combination with the roses so much!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdobienie Joasiu :)) choć muszę szczerze przyznać Ci rację, że Kamila powaliła nas swoimi pracami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Haha, dokładnie :D

      Usuń
  8. Uwielbiam takie artystyczne maziaje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Asia :D Prześliczne są te pazurki! Cudnie to namalowałaś <3 Wszystko genialnie pasuje do siebie i całość zwyczajnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, ale mi się miło zrobiło, dzięki Kochana :*

      Usuń