piątek, 22 maja 2015

Maturalne pazurki nude :)

W końcu przyzwyczaję się do rytmu pisania notek, obiecuję :D Tymczasem musicie wytrzymać nieregularne posty, pojawiające się wtedy, kiedy się do tego wreszcie zabiorę.
A wszystko przez maturę, którą nareszcie skończyłam... A skoro już przy tym jesteśmy, to dzisiaj pokażę wam mani, które nosiłam przez drugi tydzień egzaminów :)

Soon I will get used to the rhythm of post writing, I promise :D Meanwhile you'll need to put up with my irregular posts, that appear when I get myself together to do it.
And all this because of my matura exams, that has finally finished... And while we're at it, I'll show you a mani, that I had been wearing for the second week of my finals :)



To musiało być coś bardzo neutralnego i nierzucającego się w oczy. Czekał mnie ustny polski, a nauczycielka mająca mnie przepytywać, zwraca szczególną uwagę na wygląd maturzystek, schludny, galowy i nie wyzywający. Postawiłam więc na lakier nude i dodałam troszkę pomarańczowych kropek i kwiatków, żeby nie było tak nudno :)

It had to be something neutral and not eye-catching. I had this oral Polish exam I've already written about, and the teacher likes to notice the female examinees' outfits, it had to be clean, elegant and not provocative. So I picked up a nude and added some orange dots and flowers, so it wasn't so boring :)



Użyłam: / I used:


Simple Beauty #180
Wibo Hello Summer #1



W zasadzie to nic takiego, prościutkie zdobienie, ale i tak jestem ciekawa jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Actually it's nothing special, a simple design, but nonetheless I'm curious what do you think about it :)
See you!

14 komentarzy:

  1. no pewnie, ze mi sie podoba! czasami mniej znaczy wiecej i tutaj dokladnie sie to sprawdza. Super mani :)
    a skoro egzaminy sie skonczyly to czekam na wiecej zdobien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Będą, będą, mam teraz mnóstwo czasu :D

      Usuń
  2. Przyjemny projekcik :) Fajne te dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice design. The orange works well on the nude :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz mocno ożywił to mani. W moich czasach gdyby ktoś na maturze pojawił się z pomalowanymi paznokciami, to byłoby dziwowisko, w złym tonie i w ogóle nie do pomyślenia :) Czasy się zmieniają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zmieniają się, zmieniają, teraz to żadna sensacja :D

      Usuń
  5. Fajnie wyglądają jednak te zdobienia zrobiłabym w innym kolorze ponieważ niestety słabo je widać- a szkoda bo są bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie dosyć słabo są widoczne, z jednej strony to dobrze, bo nie rzucało się w oczy, ale też mnie nie satysfakcjonuje to mani :)

      Usuń
  6. Połączenie beżu z neonowymi kolorami jest dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that orange! It looks great on the nude :)

    OdpowiedzUsuń