środa, 27 maja 2015

Pastel Spring :)

Powoli chyba zaczynam się ogarniać, bo zebrałam się w sobie i jestem z nowym zdobieniem. Nie jest to nic specjalnego, w sumie to dosyć spontaniczne mani, a w planach miałam wtedy coś zupełnie innego, a wyszło to :)

I'm starting to adjust finally, because here I am again, with a new design. Actually it's nothing special, this mani was rather spontanious, I had meant to do something entirely different, but here's the final effect :)



Od początku zdobienie miało być pastelowe, wesołe, bo matury się skończyły. Najpierw pomyślałam o stemplach, ale lakiery, które wybrałam były niestety zbyt mało napigmentowane i nie odbijały się dobrze. Pomyślałam więc, że skoro już zabezpieczyłam skórki bazą peel off, to zrobię gradient. A kwiatki tak jakoś wyszły, żeby więcej się działo :)

At least it was gonna be pastel from the beginnging, I meant it to be cheerful, because my exams has finished. I had been thinking about stamps, but the polishes I chose weren't opaque enough. So, as I already sealed my cuticles with a peel off base, I decided too do a gradient. And flowers just camein the way :)



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk
My Secret #202 Snow White



Bardzo słodkie mi wyszło to zdobienie, ale myślę, że nawet ciekawie to wygląda. A wy co myślicie?
Pozdrawiam!

It turned out rather sweet, but I guess it looks nice. And what do you think? 
See you!  

21 komentarzy:

  1. Też mnie coś na pastele wzięło i kupiłam kilka ;) zobaczymy jak będą się sprawowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już jestem ciekawa co tam zmalujesz :D

      Usuń
  2. Sliczne! Uwielbiam takie lekkie, pastelowe zdobienia, maja w sobie tyle klasy i uroku :)- swietnie dobralas kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja też lubię takie kolorki od czasu do czasu :)

      Usuń
  3. Ach, jakie delikatne! Trochę pościelowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko się opublikowało - pościelowe, ale w sensie takim, że mi się podoba taki styl.

      Usuń
    2. Haha, faktycznie trochę jak pościel :D Dzięki :)

      Usuń
  4. Gorgeous mani, I do like these pastel colours :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukiereczki takie, ładnie, przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such cute colours together!! I don't think I've ever done a pink and blue gradient before but I really want to try one now! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Robin, can't wait for your pastel mani then :)

      Usuń
  7. This is super cute and I love the colours together :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te pastele <3 I wiesz, nigdy nie robiłam jeszcze pionowego gradientu, muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, nie mogę się już doczekać co tam stworzysz :D

      Usuń
  9. uwielbiam pastele :) to połączenie jest bardzo udane... robisz fajne pazurki zostaję u Ciebie

    OdpowiedzUsuń